Ställ dig i kön.Visst!!
När notan kommer: -Jag ska bara gå på toa, kommer snart.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ställ dig i kön.Visst!!
När notan kommer: -Jag ska bara gå på toa, kommer snart.![]()
Och nu har Ole dragit ner över oss. Fy fasen vad det blåser.
Hoppas det lugnar sig till imorgon när jag ska ut och köra häst. Årsdebut på gång. Ni får hålla tummarna för mig och Torsten.
Ole känns väldigt ilskenOle känns som en väldigt jobbig norrman (till skillnad från @Pegasus63) , se till att ta hand om erGivetvis håller vi tummarna också
![]()
Jag är på. Får pandan och tigern komma med?
Självklart får de följa, men äter inte pandor bara bambu? Vi får väl be Heston fixa fram lite bambu åt pandan.Vi går åka både vinter och sommar.
Jag är på. Får pandan och tigern komma med?
Hur får man en tjurskallig karl till läkaren med misstänkt magsår? Han skulle bokat tid i ett par tre veckor nu, och innan jul... Har hotat med att ringa och beställa tid åt honom.
HUR SVÅRT KAN DET VA???![]()
![]()
![]()
![]()
Skräm iväg honom... Mitt magsår utvecklades till lymfom... Magsår är betydligt lättare att behandla än lymfom...Hur får man en tjurskallig karl till läkaren med misstänkt magsår? Han skulle bokat tid i ett par tre veckor nu, och innan jul... Har hotat med att ringa och beställa tid åt honom.
HUR SVÅRT KAN DET VA???![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gör det! Det är viktigt att ta hand om sig även om man är karl!Igårkväll och idag hävdar han magsjuk.. Och att gulashen han gjorde igår kanske var dålig.. Jag åt också av den och mår inte dåligt.. Men den var rätt starkt kryddad, det kan juINTE ha med saken att göra.
Får ta till skrämseltaktiken. Är det något fel på mig däremot låter det lite annorlunda![]()
Har han inte ringt i morgon har jag sagt att jag bokar tid åt honom. Jag är van att vara konsekventJa gör det! Det är viktigt att ta hand om sig även om man är karl!Jag är rätt elak av mig så jag bokar in maken på undersökning när han vägrar att göra det själv...
![]()
Har han inte ringt i morgon har jag sagt att jag bokar tid åt honom. Jag är van att vara konsekvent![]()
Snart blir det potatisgratäng med västerbottenost.![]()