Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu kommer snart en grymt besviken make och son hem... Sonen fick biljetter till Sverige-Finland idag i julklapp och har sett fram emot det... Nu har fick matchen brytas eftersom isen var för dålig... :down:

Elaka fantasydrskar kan du få rita sen. När jag ska göra serien om drakarna som tävlar om världsherravälde

Måste bara flika in att jag har sjukt svårt för ordet världsherravälde, efter att för en miljon år sedan ha sett ett livsavgörande avsnitt av Fairly Odd Parents. Den svenska versionen av denna scen:

... Kan tillägga att den svenska översättningen har en mycket pipig röst och ropar "världsherravälde".

Jag tänker således alltid på kackerlackor när folk säger världsherravälde.

Jag är på! England försöker jag lobba för som semestermål i sommar... Det går trögt med den manliga delen av familjen, de gnäller bara att det inte är fotbollssäsong då... :confused::D

Meeeen varrråådåå, ta med en fotboll till dem vetja, så kan de spela/kolla på fotbollen medans vi drakar, enhörningar och pegaser går till Tjocka Ankan och äter Hestons "omöjliga" varianter av diverse maträtter:idea::bump::banana:

Meeeen varrråådåå, ta med en fotboll till dem vetja, så kan de spela/kolla på fotbollen medans vi drakar, enhörningar och pegaser går till Tjocka Ankan och äter Hestons "omöjliga" varianter av diverse maträtter:idea::bump::banana:
Ja jag förstår mig inte på det där, det är väl sommartid man spelar fotboll? Vintertid är det skidåkning och hockey, hur enkelt som helst?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 691
Senast: Derivata
·
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
507
Senast: miumiu
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 453
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • SSHL loppisar