Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är hemma idag och är dålig. :(
Det är inte bra att må dåligt... :(
Men att du har lyckats sålt din bok till Disney tycker jag är imponerande! :up:
disney_petes_dragon-88623-frntl.jpg

Vad gör ni andra idag? Har ni tid att hänga här? Har ni inget jobb människor?
Eh jag pluggar... :angel: Jag håller på och skriver om franska revolutionen, amerikanska frihetskriget, vad det fick för inverkan på historien och varför nationalismen föds och vad den industriella revolutionen leder till för befolkningen... Så jag smiter lite då och då när jag känner att jag mest stuvar ord på varandra istället för att få fram något vettigt... :D

Jag rakade benen häromdan efter rätt lång tids uppehåll. Vad kallt det blev..:nailbiting::meh:
Ben ska tydligen bara rakas på sommaren. På vintern behövs päls
O_o Ska du hålla på och raka bort vinterpälsen är det viktigt att komma ihåg att täcka efter alla konstens regler! Benvärmare är fina saker! :up: Jag har hittat mig ett litet virkprojekt när jag så småningom får lite tid över...
Crochet-dragon-green.jpg

Mönstret ser inte allt för komplicerat ut och jag skulle verkligen vilja ha en egen drake! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 691
Senast: Derivata
·
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
507
Senast: miumiu
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 453
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka