Snurrfian
Moderator
Vi är grymma tumhållare!Ni verkar ha hållit tummarna bra. Torsten (och piloten) skötte sig med den äran i söndags så vi fick med oss en blå-gul hem.
Det var sju är sen sist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är grymma tumhållare!Ni verkar ha hållit tummarna bra. Torsten (och piloten) skötte sig med den äran i söndags så vi fick med oss en blå-gul hem.
Det var sju är sen sist.
Det är inte bra att må dåligt...Är hemma idag och är dålig.![]()
Det är inte bra att må dåligt...
Men att du har lyckats sålt din bok till Disney tycker jag är imponerande!![]()
Själv har jag sovit halva dan och sen ätit en semla. Produktiv dag..Vad gör ni andra idag? Har ni tid att hänga här? Har ni inget jobb människor?
Eh jag pluggar...Vad gör ni andra idag? Har ni tid att hänga här? Har ni inget jobb människor?
Jpbbar faktiskt. Skickade just iväg veterinären till banan för att titta på en häst. Då fick jag lite lugn och ro.Vad gör ni andra idag? Har ni tid att hänga här? Har ni inget jobb människor?
Tänk att alla ska försöka se ut som Scator...Den här var rätt rolig men det är för lite drakar i den tycker jag
![]()
Jpbbar faktiskt. Skickade just iväg veterinären till banan för att titta på en häst. Då fick jag lite lugn och ro.![]()
Ja, det vet väl alla...Är hästar en frukt?
Ja, det vet väl alla...![]()
KiviFrågan är vilken? Drakfrukt? Passionsfrukt? Vindruva? Mango?
Jag rakade benen häromdan efter rätt lång tids uppehåll. Vad kallt det blev..
Ben ska tydligen bara rakas på sommaren. På vintern behövs päls
Hårig och go.Motivera ditt svar.
Citat från min kompis: Man vet att det var länge sen man var ut när man rakar benen och det ser ut som om man badat hunden.Jag rakade benen häromdan efter rätt lång tids uppehåll. Vad kallt det blev..
Ben ska tydligen bara rakas på sommaren. På vintern behövs päls
Hårig och go.![]()
Både och.Ok. Kiwin? Eller benen?