Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
För övrigt skulle jag vilja be er alla att göra mig sällskap i en tyst sekund för den tappre jutepipgrodan Putte som nu, efter att i nästan ett år (där merparten förvisso spenderades i en garderob) hållit stånd mot De fasansfulla prickikorvarna, har gått vidare till de sälla jaktmarkerna. Kvar finns minnen, en ICA-påse med stoppning och det tomma jutevävsskalet som lealöst dinglar ur en prickig käft. Vila i frid, Putte! :cry::arghh: Må du leka väl med Jutefladdermusen Bengt, de två pipfåren samt pipgrisen som aldrig hann få ett namn.

Jag och mina kollegor hade en tyst minut för Putte idag. mkt högtidligt.

Heh, läkaren som sjukskrev mig för utmattning trodde inte att jag hade någon förkylning utan att febern berodde på tröttheten. Jag har aldrig beklagat att jag kunnat överbevisa någon så mycket som nu... Råförkyld med huvudet fullt av... Ja, ni vet. Men det gjorde matlagningen spännande iaf. Lasagnen som jag snodde ihop idag kan visa sig vara antingen den godaste eller den vidrigaste skapelsen någonsin... Och den andra rätten än mer så. Eller vad tror mina kära cellkamrater? Tärnad falukorv med sötpotatis i indisk komma-sås? Smaskens eller :wtf::yuck:?

Heh, läkaren som sjukskrev mig för utmattning trodde inte att jag hade någon förkylning utan att febern berodde på tröttheten. Jag har aldrig beklagat att jag kunnat överbevisa någon så mycket som nu... Råförkyld med huvudet fullt av... Ja, ni vet. Men det gjorde matlagningen spännande iaf. Lasagnen som jag snodde ihop idag kan visa sig vara antingen den godaste eller den vidrigaste skapelsen någonsin... Och den andra rätten än mer så. Eller vad tror mina kära cellkamrater? Tärnad falukorv med sötpotatis i indisk komma-sås? Smaskens eller :wtf::yuck:?

Så länge smaklökarna är bed(r)övade glider allt ner som man stoppar i munnen, bara det finns sås så det inte känns torrt när man ska tugga och svälja ner:D

PS
hur gör drake och enhörning för att tagga tex moderullan med ordet moderullan istället för @ullo ?

Tacksam för övertydliga svar så att även en gube som bode i en lådda... eh gammal Pegas förstår.

mvh DS

Senast ändrad:

Låter väl jättebra? :D

PS
hur gör drake och enhörning för att tagga tex moderullan med ordet moderullan istället för @ullo ?

Tacksam för övertydliga svar så att även en gube som bode i en lådda... eh gammal Pegas förstår.

mvh DS

Man skriver taggen som vanligt Pegasus den store :D, postar inlägget, sedan går man tillbaka och ändrar där det står
[USER="SIFFOR"]@användarensnamn[/USER] så ändrar man användaensnamn.
Alternativt lär man sig användarens sifferkod och skriver koden direkt :)

Skrev jag begripligt?

Om någon har märkt att jag stavar sämre än vanligt så beror det på att jag använder laptopens inbyggda tangentbord. Det är inte lika tryckkänsligt som det jag brukar använda.
Men det är mysigare att sitta i soffan än vid skrivbordet :D

Kan man bara äta frukostägg till frukost?
Jag tog ett sånt till middag ...:nailbiting: Blir jag sjuk nu? Jag har inte tid att vara sjuk...
Och pandan vill inre att jag ska vara borta från jobbet..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 691
Senast: Derivata
·
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
507
Senast: miumiu
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 453
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Energirikt foder
  • SSHL loppisar