Dr Mugg - är det kul??

Status
Stängd för vidare inlägg.

break_a_leg

Trådstartare
Vad tycker ni? Själv blir jag helt förundrad över att vuxna människor kan komma på något dylikt, men min 6-årige son tycker att detta är jättekul numera. (När han var yngre tyckte han att vissa bitar var lite läskiga)

Tittar era barn på programmet?

Sv: Dr Mugg - är det kul??

JA, det är jättekul.
Jag gillar det helskarpt.
Jo, jag har sjuk humor och det har Dr Mugg också.
Men det är ju många som har det, annars så hade ju inte Mike Myers varit så populär med sin Austin Powers.

Jag gillar Dr Mugg..... jag får pojkar som ALDRIG annars vill ta i en bok att äntligen!!! läsa. Fler böcker på rätt nivå för pojkar och flickor som inte gillar sagor och Astrid Lindgren.

Javan (som själv tycker Dr Mugg är tråkigt både som bok och program)

Finns det något klockrenare än Kapten Filling? :rofl:

JA!!! :bump:Är mycket svårflirtad vad gäller sånt som ska va roligt, men jag är och andra sidan 39 år! :o har frågat mig själv många gånger om det är roligt för barn? Bara det här att dom har "dubbat" talet :rofl:

Det är skitkul!! (Ha, ha) Men min son är såpass liten att han inte tittar ännu. Men när han gör det kommer både mamma och pappa att titta med och skratta!

Det är skitbra!

(För att inte gkömma bort Bröderna Fluff!)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 552
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 954
Senast: Enya
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 859
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar