Douglas fyller år!

*tove*

Trådstartare
Eller ja, han fyller halvt ;) (egentligen igår, men jag kom på det så sent). Ett halvt år har han hunnit bli nu. Tiden går sååå fort! Redan om ett 6mån så är han ju ett helt år :eek: (ganska logiskt..)

Den lille bäbben
26124689.jpg

23970130.jpg

23969990.jpg

23367138.jpg

När han kommit hem till oss, 10veckor+
24262721.jpg

24262743.jpg

Sv: Douglas fyller år!

Grattis Douglas! :love:
Du vill inte veta vad jag fick i min mail häromdagen... uppfödarvänner till oss i Sala har fått en kull Shih-Tzu-bebisar, 4 tikar och 2 hanar och skickade givetvis bilder! Det var TORTYR! :p :love:

Jag ska ju till Sala om 3 veckor för att peka ut min boxervalp, kanske skulle man ta svängen förbi och "råka" få med en bebis hem...? En Shih-Tzu mer eller mindre här hemma kan ju inte göra så mycket? Eller? :confused: :angel: :D

Sv: Douglas fyller år!

Oj, oj oj. Valpbilder är farliga, vilken ras det än är.

Nej, en liten shih tzu till gör ju ingen skillnad :angel:... Go for it! Fast det är klart, du får väl lite att göra med din boxer sen :D.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 360
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
856
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 484
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 245
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10