Dorthealyst 2006

C

Carolus

Har tyvärr inte gått så bra för "våran" deltagare Miamiamia där nere... Dressyren gick inte alls... Med 65,8 straff hamnade hon på 15:e plats... :( :( :(

Synd att han var så het innan... Träningarna har gått jättebra och så går det inte alls på tävlingen... :crazy:

Efter att ha kommit 11 i maraton så ligger hon nu på en 11:e plats inför morgondagens precision... Heja heja heja

Sv: Dorthealyst 2006

tävlingen

Resultaten finns här... Men att hästen var het innan tävlingen visste jag på annat sätt... Var en som skvallrade om att hon tänkte sätta fast hästen i dragkroken i Malmö så han fick springa av sig...:rofl: :rofl: :rofl: Med facit i hand kanske det skulle ha behövts...

synd tycker jag med, men det är ju första tävlingen för säsongen så de kommer nog igen till nästa tävling.

Kan ju komma med en annan lägesrapport från windsor. Tomas vann maraton och ligger nu tvåa och nicke o Fredrik är trea o fyra inför morgonens precision. Lotta vann dressyren o är nu fyra. verkar ju riktigt lovande.

Ah vad kul där då... Såg igår att det gick bra i dressyren, men förut när jag var inne och kikade hade de inte lagt in resultaten där...

Men det har ju gått bra för andra nere i danmark... Cicci och Mari ligger tvåa och trea... A-C Arvidsson tvåa, parklassen leder Jan Olofsson och Yngve Käll tvåa.

Senast ändrad av en moderator:

nä, de har precis lagt ut dem, har kollat flera gånger. nä,jag har inte alls nåt vettigt för mig så här på lördagskvällen:angel:

Carolus skrev:
tävlingen

Resultaten finns här... Men att hästen var het innan tävlingen visste jag på annat sätt... Var en som skvallrade om att hon tänkte sätta fast hästen i dragkroken i Malmö så han fick springa av sig...:rofl: :rofl: :rofl: Med facit i hand kanske det skulle ha behövts...

:rofl: aha! det är så man gör? sätter fast i dragkroken,
lät smidigt!

Haha ja men det är ju fler som inte har märker du... haha Men buke är ju informativt... Man lär sig alltid saker och ting...;)

Carolus skrev:

Det där måste jag prova!! Undra om det funkar...:smirk: Om än bara för en dag hade det vart värt det:)

jasså är din häst också het??? Det kan ju vara värt ett test...

Testa dragkroken du... Du vet ju inte förräns det är testat... :D Men är nog bäst att göra det utom synhåll för djurskyddsmänniskor... :D

Synd bara att mor och delägare är djurskyddsinspektör...:o

Lite får de vell offra sig för dotterns resultat... :angel: :rofl:

Senast ändrad av en moderator:

Dagens resultat: Miamiamia kom sexa i precisionen med 6,66straff... Totalt kom hon tia... Cicci och Mari kom etta och tvåa i enbeten... Parklassen vann Jan Olofsson. Windsor: Tomas tvåa, Nicke trea och Fredrik fyra. Lotta Pålsson kom sjua efter att haft ner lite för mycket i precisionen...

Ja man skulle ju nästan tycka det...

Jag såg resultaten, men hur kan så många få decimalfel, svår tid att hålla eller? Eller hur räknar man precisionsfel...? Har jag blivit oklok under vinterhalvåret?

Det är vell tre poäng fortfarande, eller??? Så resten är vell tidsfel kanske, vi får fråga henne när hon kommer till Sverige igen...

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 073
Senast: Hedinn
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 600
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 241
Senast: iiantazie
·
Hästhantering Hej! Vet inte om detta är rätt forum. Men har ett sto som är het, alltså krut under huven. Hon går MVS dressyr är 15 år efter...
Svar
2
· Visningar
1 302
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka