Döpa kaninungar

charmant

Trådstartare
Jahapp,nu har dom små hårbollarna blvit så stora så att det är dags med namn...men jag behöver hjälp.

Det är korsning lejonhuvud/dvärgvädur och Hermelin.Svarta och geiga små hårbollar.......Jag vill inte ha några sockersöta namn eller trissta;)

Någon som har bra förslag???

Sv: Döpa kaninungar

070502045.jpg

Dessa bilder är några dagar gamla,nu har dom öppnat ögonen helt.den gråe heter redan Stitch,men de 2 svarta och 2 beiga har inga bra namn än.Tyvärr har jag inga bättre på de två svarta.

070502052.jpg

Detta är den stora beiga

th_070502050.jpg

Och detta är den lille beiga

Tyvärr kan jag inte se om det är pojkar eller flickor än heller...hmmm

Ja dom är skit söta på ren svenska.....:love: man kan ju bara inte låta bli att gosa varje dag med dom i stallet:D

aw så söta ^^

snart kommer min "ariel"-kull :) haha. ska bara ha namn ifrån disneyfilmen ariel ^^

har du ingen film eller så som du tycker om som du kan ta namnen ifrån? =)

Självklart måste du ju ha
en Lilo, Nani, Jumba (pleakley däremot är fult:D), hmm vad finns det mer?

Jag har en lillasyster som är fem = tittar på disneychanel väldigt ofta:D

Åh,tackar...En badade i vatten skålen i dag...tror det får heta Ariel som den lille sjöjungfrun:rofl:

Stitch,Timon,Pumba,Hmm vad finns det mer??Vad heter dom i Ice Age?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 481
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 814
Senast: SwedEmB
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 588
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar