Dop present

Diana

Trådstartare
Jag och min sambo ska snart på dop, så jag behöver tips på vad man kan köpa. Det är min sambos brorsbarn som ska döpas.
 
Sv: Dop present

Fråga föräldrarna. Vi ville ha pengar till Hannes som vi satte in på hans fondkonto. Han fick även Den Silvriga Barnkammarboken vilket jag tyckte var en trevlig present, den finns ju i flera utföranden (andra färger).
 
Sv: Dop present

Köp INTE trista saker som smycken, tavelramar, sparbössor, silverbestick och annat traditionellt plåtter :angel:. Roligare med leksaker och dylikt. Våran dotter fick babygym, barnstol, potta, babytallrik-set, leksaker, gosedjur, kläder..
 
Sv: Dop present

Instämmer i barnkammarböckerna, och då gärna de med cd till. Den silvriga är riktigt bra! :)
 
Sv: Dop present

Alla böcker i Barnkammarboken-serien är kanonbra :)

Det som dessutom brukar vara uppskattat är sådant man kan använda. Kläder, set med mugg/bestick/tallrik.

Och min favoritpresent som jag allitd tipsar om: handavgjutningsset :love:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
1 119
Senast: Malin_L
·
Övr. Barn Sonen ska på kalas på lördag, en pojk som fyller 12. VAD hittar man på i present?! Leksaker börjar dom bli lite för stora för känns det...
Svar
15
· Visningar
1 280
Senast: Lingon
·
Relationer Dotterns sambo tycker att det är totalt värdelöst att få schampo och andra hygienprodukter. "Det kan väl ingen bli glad över"? Jag blir...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 123
Senast: Stergo
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 889
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp