Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men herregud.Eh, nu har tydligen Musk-kritikern Bannon börjat heila han också.
Indirekt kommer det nog att ha betydelse för Trump.Jag tror det avgörande för Trump är om han får igenom saker, anseendet hos andra länder har nog mindre betydelse, han vill vinna och är en svag förlorare.
Fast anseendet hos andra länder spelar roll för hur han lyckas.Jag tror det avgörande för Trump är om han får igenom saker, anseendet hos andra länder har nog mindre betydelse, han vill vinna och är en svag förlorare.
Kan inte Putte åka och bekämpa de riktiga nazisterna i USA och lämna Ukraina ifred....Eh, nu har tydligen Musk-kritikern Bannon börjat heila han också.
Han ska sätta USA i konkurs ocksåIndirekt kommer det nog att ha betydelse för Trump.
Han har ju antytt att han tycker delar av USA's statsskuld är olaglig, och därför inte ska behövas betalas av.
Centralbanker i Asien säljer därför sina amerikanska statsobligationer, och köper guld istället, så de inte ska hamna i kläm.
Resultat: Guld stiger i pris. Dollar faller i pris. T.ex Kronan upp runt 5% mot dollar under Trumps månad.
Var är @Smoothi's ekonomijublande när vi som bäst behöver det?
Kronan har stärkts ungefär lika mycket. även mot EUR och andra europeiska valutor som CHF och DKKT.ex Kronan upp runt 5% mot dollar under Trumps månad.
Jag ser inte Musk som någon osäkerhetsfaktor. Min uppfattning är att han vill vara president, vilket han i praktiken är, och har målet att bli världskejsareMusk är också en osäkerhetsfaktor, liksom Vance, de verkar ha större inflytande än vad jag trott och det bådar inte heller gott.
Puttes syn på vad en nazist är skiljer sig kraftigt från den normala definitionen. För Putte är en nazist en person som ogillar honom och Ryssland.Kan inte Putte åka och bekämpa de riktiga nazisterna i USA och lämna Ukraina ifred....
(för det var väl därför de invarderade Ukraina? För att bekämpa "nazisterna"?) eller hur var det nu....
Nazist enligt Putin: en olydig person.Puttes syn på vad en nazist är skiljer sig kraftigt från den normala definitionen. För Putte är en nazist en person som ogillar honom och Ryssland.
Jo, självklart, jag vet.Puttes syn på vad en nazist är skiljer sig kraftigt från den normala definitionen. För Putte är en nazist en person som ogillar honom och Ryssland.
Var är @Smoothi's ekonomijublande när vi som bäst behöver det?
Alltså,Nazist enligt Putin: en olydig person.
Så han säger fy, fy, fy, och så lite folkmord på det.
Ja, precis.Vad tjänar du på att försöka göra "narr" av andra användare ? Har du mindervärdskomplex och måste trycka till andra som inte tycker som du ? Eller är du bara "stor i orden men liten på jorden" ? Du kör ett konstigt race liksom, när du samtidigt vet att användaren är bannad. Var ju tom du som startade tråden Trollning pga användaren som jag förstått det som...
Det är väl inte helt orimligt att den tiden som är nu blir känd i framtiden som andra kalla kriget om det lugnar ner sig sen?Tycker att det är lite märkligt att Trump pratar om ett 3:e världskrig. Det är precis som att han tror att WWIII bara kommer att påverka andra nationer. Har mycket svårt att tro att USA skulle klara sig undan, det gick inte första eller andra gången och kommer förmodligen inte att gå nu heller. Så Trump borde vara angelägen om att undvika ett WWIII. Men nu kör han så det ryker och tydligen är USA osårbara?