Titta då hur investerare reagerar på innehållet i Årsrapporterna och olika Q delarDu har helt enkelt fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Titta då hur investerare reagerar på innehållet i Årsrapporterna och olika Q delarDu har helt enkelt fel.
Goddag yxskaft!Titta då hur investerare reagerar på innehållet i Årsrapporterna och olika Q delar
Demokrati är inte ristat i sten på något sätt, och den kommer absolut inte finnas kvar i USA om landets utveckling fortsätter såhär.Den amerikanska demokratin kommer alltid att finnas kvar. Diskussionen blir så trist när man överdriver hela tiden bara för att man inte gillar läget liksom![]()
Precis så är det. Demokrati är något man gör.Demokrati är inte ristat i sten på något sätt, och den kommer absolut inte finnas kvar i USA om landets utveckling fortsätter såhär.
Berätta mer om hur man får grönt i ekonomin i saker som vård, skola och omsorg.Nej i en ekonomi är det effektiviseringsresultatet som är det viktigaste. Är det grönt eller rött, är det enda som räknas. Hiss eller diss alltså
Berätta mer om hur man får grönt i ekonomin i saker som vård, skola och omsorg.
Jag skulle mer vilja höra hur @Smoothi planerar sin ålderdom, så att det blir grönt i just den pluppen.Om man tolkar nollan som grönt, så får man grönt genom att inte bedriva sånt onödigt alls för de som inte kan betala för sig själva till 100%. De som verkligen vill ha sånt, och är värda att få det, ser till att ha råd med att köpa det själva.
EU's vice president och utrikesminister Kaja Kallas (Estland) ger denna information idag:
Det visar prov på bristande analys, och kanske bristande tankar runt vad samhällets egen byråkrati är till för.Men du får ju ha i åtanke att både Donald och Elon är affärsmän ända ut i fingerspetsarna och lite till. De är vana vid att göra effektiviseringar vilket bla var uppdraget i valrörelsen och det fick man mandat att göra.
Jag skulle mer vilja höra hur @Smoothi planerar sin ålderdom, så att det blir grönt i just den pluppen.
Vad är konstigt?Trump och Putin ska göra fred i ukraina.
Så konstigt alltihop men yle håller koll.
svenskspråkigt yle.
https://yle.fi/a/7-10072607?utm_medium=social&utm_source=copy-link-share
Nu är ju detta väldigt OT i tråden MEN...
Nu är inte jag Smoothi, men vadan detta intresse i vad som händer i hens liv ?
Du undrar om hens aktier går bra ? Hur hen tänker sej sin pension mm..
Är det en seriös undran för du är orolig då hen inte delar din syn på vad som är bra och dåligt ? Eller är det ett mer personligt intresse, att du behöver hjälp med din egna ekonomi ? Eller kanske ännu mer personligt, som i nån form av flirtande ?
Ja jag är genuint nyfiken... För om det är en del i "haha hur går det nu" och att du hoppas det går åt h-e så kan jag erkänna att oavsett om jag själv suttit med huset nerbrunnet och inte en krona på fickan så hade jag aldrig gett ut den informationen... Då hade allt varit hallon och rosor !
Min pension (för att återkomma till ursprungliga frågan men återigen förvisso inte Smoothi) så ser jag positivt på den dagen jag går i pension, då vi inte har några lån på huset och det kostar mellan 2500 (sommar) - 5000 kr (vintermånad) inkl alla fasta avgifter (el, VA, värme, avfall, tv och internet) så tackar som frågar =) Och vi är två stycken =) Så ingen fara på taket. Huset ligger på en kulle så ingen översvämningsrisk heller...
Hoppas du har det lika bra inför din blivande pension (vet ej din ålder)
Nej det är ingen överraskning.Vad är konstigt?
Putin vill göra Ukraina till rysk lydstat och Trump stödjer det
https://yle.fi/a/7-10072596
Var det en överraskning?
Jo jag vet det jag undrade varför någon tyckte det var konstigtNej det är ingen överraskning.
Det är rysk doktrin sedan hundratals år tillbaks.
Större delen av gamla Sovjets vapenindustri ligger inom Ukrainas gränser från 1991, och Ryssland har kontroll över en icke föraktfull del i Donbas idag. Och tänk vad praktiskt det skulle vara med 10 milj nya vasallsoldater, då det är dags att marschera vidare mot Lissabon!
Ryssen själv är kass på att producera, men desto bättre på att inkassera.
Ja han (Trump) är ju sån effektiv affärsman att han konkat 6 bolag redan, han verkar satsa på att konka ett helt land nuMen du får ju ha i åtanke att både Donald och Elon är affärsmän ända ut i fingerspetsarna och lite till. De är vana vid att göra effektiviseringar vilket bla var uppdraget i valrörelsen och det fick man mandat att göra.
Inte bara ekonomiskt, utan även moraliskt.Ja han (Trump) är ju sån effektiv affärsman att han konkat 6 bolag redan, han verkar satsa på att konka ett helt land nu![]()