Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar vara en hel del travhästar som dör nuförtiden. Inte första gången på mycket kort tid man läser sånt. Kanske dags att se över sporten ?!
Nja, så mycket skit har inte travet fått genom årena. Det har ju egentligen blossat upp nu på senare tid, med mycket starka reaktioner. Varför reaktionerna är så starka förstår jag inte eftersom man borde välkommna kritiken för att försöka göra saker och ting bättre. Det är väl det de handlar om i slutändan, att göra saker ännu bättre...inte att försämra. Istället för att försvara i absurdum borde man väl granska kritiken och stanna upp och tänka lite. Gäller alla grenar.
Håller med, men det var ju inte det tråden handlade om eller hur ? Du får hemskt gärna starta en annan tråd om det du tog upp, men lägg den då på rätt ställe så kan jag hemskt gärna föra en debatt om det med. Jag har inget emot trav i den bemärkelsen, men allvarligt talat så försvarar jag inte olika grenar med hull och hår bara för jag gillar dom. Någon ordning får det faktiskt vara. Man behöver alls inte gå in i försvarsställning för att man gillar en sak och någon framför kritik. Om folk kunde samarbeta och göra saker bättre vore det mycket smidigare.
Nej men varför kommer du då in på ett TRAVforum och slänger ur dejj en massa dygna?! Ni börjar bli riktigt tråkiga nu! Vill ni köra erat "hata travare race" så starta ett nytt forum då