dobbis
Trådstartare
När ni vill så fort vi kommer ner,blir i början på juni o stora delar av sommaren,vi kan grilla.Jaha, när får Ammo och jag komma och dricka kaffe då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När ni vill så fort vi kommer ner,blir i början på juni o stora delar av sommaren,vi kan grilla.Jaha, när får Ammo och jag komma och dricka kaffe då?
Låter som en utmärkt idé!När ni vill så fort vi kommer ner,blir i början på juni o stora delar av sommaren,vi kan grilla.
Numera kommunalt vatten o avlopp,innan eller ja nu med finns det en handpump på baksidanTror inte man hade valt brun utsida och plåtfoder om det gjorts då. Jag tror på 50-tal ev. tidigt 60.
Tror det var lösa innanfönster i original och det därför är kopplade tvåglas som är så gamla att de har riktigt bra virkeskvalitet och därför hållit sig bättre än samma modell från 70-talet.
Ungefär samma tid som man bytte/kompletterade köksinredning, satte några nya tapeter(?) och drog vatten till badrum(?)
Jamen det där är ju såååå dubadrum uppe men man vaknar illa kvickt
Visa bifogad fil 70115
Eller näääää, men jag lär vakna illa kvickt varje morgon jag stiger in i detJamen det där är ju såååå du
Är det inte en modell som varit vanlig större delen av 1900-talet.Håller med om 60-tal utvändigt men kan man bytt bågar invändigt? Eller kanske bara målat och bytt beslagen? Svårt att få beslagen till 60-tal
Me like!Det är trendigt igen! Kommer starkt i nyprod
Förstår inte vad du menar, här är det vackra golvet i mitt nyköpta hus...Jag hade velat ha en annan färg,grön,brun o orange är inte mina färger, men i detta fallet får jag göra det bästa av situationen.
Ibland när man byggde hus så samlade man ihop litet som man fick tag på från gamla hus. Det kan då bli mycket svårt att datera huset.Kul! grattis till huset!
Jag blir inte klok på byggåret! Fönsterna måste vara utbytta senare? Ser ut som typ 60-80-tal fasad och fönstermässigt men kakelugnen förvillar. Är den installerad från en äldre fastighet? Golvet (parketten) ger däremot 30-tals vibbar.
Jag lyckas inte med konststycket att zooma tillräckligt men det ser ut att vara samma typ av beslag som i ett hus jag tänker på vars fönster är från slutet av 1970-talet/början på 80-talet.Tror inte man hade valt brun utsida och plåtfoder om det gjorts då. Jag tror på 50-tal ev. tidigt 60.
Tror det var lösa innanfönster i original och det därför är kopplade tvåglas som är så gamla att de har riktigt bra virkeskvalitet och därför hållit sig bättre än samma modell från 70-talet.
Ungefär samma tid som man bytte/kompletterade köksinredning, satte några nya tapeter(?) och drog vatten till badrum(?)
Sådant golv hittade jag under ett skåp i köket i mitt hus. Jag var glad att det inte var kvar i hela köket.Förstår inte vad du menar, här är det vackra golvet i mitt nyköpta hus...
Visa bifogad fil 70137
Och ja, det är en heltäckningsmatta längre bort i bild det här är alltså originalgolvet, inga vackra trägolv här under inte...
Men under plastmattan har du väl någon form av trä?Förstår inte vad du menar, här är det vackra golvet i mitt nyköpta hus...
Visa bifogad fil 70137
Och ja, det är en heltäckningsmatta längre bort i bild det här är alltså originalgolvet, inga vackra trägolv här under inte...
Det förstår jag! Här är det i hela huset bortsett från mitt sovrum och badrummet då. I det andra sovrummet är det också heltäckningsmatta har inte kikat under den än... Tänker att det är ett bra vinterprojekt!Sådant golv hittade jag under ett skåp i köket i mitt hus. Jag var glad att det inte var kvar i hela köket.
Såhär ser det ut under. Det är någon form av spånskivaaktigt.Men under plastmattan har du väl någon form av trä?
Okej!!Såhär ser det ut under. Det är någon form av spånskivaaktigt. Visa bifogad fil 70138
Såhär ser det ut under. Det är någon form av spånskivaaktigt. Visa bifogad fil 70138
Men under plastmattan har du väl någon form av trä?
Åh gud, sånt där har jag sett på ett ställe, med preciiiis likadan "matta" också Det blev till sist renovering när hundarna i huset bestämde sig för att golvet skulle strimlas till leksaker...Såhär ser det ut under. Det är någon form av spånskivaaktigt. Visa bifogad fil 70138