Kakelugnen är helt fantastisk! Jag är så avundsjuk!Vardagsrum o den hiskligt fula gröna saken,förutom färgen älskar jag den och det lilla gulliga staketet framför, äkta fiskbens golv och oförstört.
Visa bifogad fil 70112
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kakelugnen är helt fantastisk! Jag är så avundsjuk!Vardagsrum o den hiskligt fula gröna saken,förutom färgen älskar jag den och det lilla gulliga staketet framför, äkta fiskbens golv och oförstört.
Visa bifogad fil 70112
Det är inget fel på taket nu ,därav senare projektEn av mina tidigare hyresvärdar sa alltid att man börjar med taket när man renoverar, inget hus utan tak så att säga. Och innan det är kasst då. Där jag nu bor fick jag regnvatten längs med lampsladden i köket för en del år sedan... Så frågan är väl om det är dyrare att byta tak när det börjat läcka eller om det är dyrare innan det börjat läcka?
Så mitt tips är att byta tak i god tid i alla fall
I övrigt är det ett trevligt hus, vad jag sett än så länge förstås. Kul med hus ju!
Håller med att kakelugnen är urhäftig!!Kakelugnen är helt fantastisk! Jag är så avundsjuk!
Jag hade velat ha en annan färg,grön,brun o orange är inte mina färger, men i detta fallet får jag göra det bästa av situationen.Kakelugnen är helt fantastisk! Jag är så avundsjuk!
Till stor del är det bara kosmetika,så det mesta gör jag självVilket renoveringsobjekt! Kommer du göra mycket själv eller anlita andra?
Har dom alltså lagt tvättmaskinslangen i toan?!badrum uppe men man vaknar illa kvickt
Visa bifogad fil 70115
Japp,en gång till och det finns en hel källare så vad gör ens tvättmaskinen på ovanvåningen?Har dom alltså lagt tvättmaskinslangen i toan?!
Skulle passa perfekt i gruppen hemnetknarkarnaJapp,en gång till och det finns en hel källare så vad gör ens tvättmaskinen på ovanvåningen?
Huset utom verandan är byggt 31Kul! grattis till huset!
Jag blir inte klok på byggåret! Fönsterna måste vara utbytta senare? Ser ut som typ 60-80-tal fasad och fönstermässigt men kakelugnen förvillar. Är den installerad från en äldre fastighet? Golvet (parketten) ger däremot 30-tals vibbar.
Hej förresten.kul att se digKul! grattis till huset!
Jag blir inte klok på byggåret! Fönsterna måste vara utbytta senare? Ser ut som typ 60-80-tal fasad och fönstermässigt men kakelugnen förvillar. Är den installerad från en äldre fastighet? Golvet (parketten) ger däremot 30-tals vibbar.
Huset utom verandan är byggt 31
Med rätt färger i rummet så kommer det bli riktigt snyggtVardagsrum o den hiskligt fula gröna saken,förutom färgen älskar jag den och det lilla gulliga staketet framför, äkta fiskbens golv och oförstört.
Visa bifogad fil 70112
Njäääääää,vet faktiskt inteOk! Då förmodar jag att kakelugnen inte ursprungligen är från huset?
Tror du att originalfönstren kan ha varit spröjsade?
Ser ut som att kakelugnen är från senare delen av 1800-talet.Njäääääää,vet faktiskt inte