Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderade på att lägga klinker på golvet där inne.Synd att rummet är för brett för golvmattan...
Annars, vilken underbar potential!
Jag kommer.Att du hämtar det o bär ner det,när jag kommer så långt (handfatet där nere står som nr på listan)
Sälj mattan.Funderade på att lägga klinker på golvet där inne.
Ingen kommer vilja ha den när den ska ut,tänkte använda mattorna som spill o drällskydd när jag målar om.Sälj mattan.
Det är nog någon som blir överlycklig över den.
Var inte så säker på det.Ingen kommer vilja ha den när den ska ut,tänkte använda mattorna som spill o drällskydd när jag målar om.
Finns att hämta i skåneSynd att rummet är för brett för golvmattan...
Annars, vilken underbar potential!
Mattan? Hm, ja det skulle ju passa in i fjällhuset (det med den gula golvmattan) kanske tar en tur ser ju ut att bara vara 150 mil enkel väg, det kan det ju vara värt (eller nej tack..)Finns att hämta i skåne
Skall jag ta med den åt dig när jag hämtar toan?Mattan? Hm, ja det skulle ju passa in i fjällhuset (det med den gula golvmattan) kanske tar en tur ser ju ut att bara vara 150 mil enkel väg, det kan det ju vara värt (eller nej tack..)
Det går bra att hämta både heltäckningsmatta och 70-tals plastmatta här med! Någon?Det kommer sluta med att alla har en del av @dobbis hus hemma.
Det är väl himla kul i sådana fall.Det kommer sluta med att alla har en del av @dobbis hus hemma.
Vilken kul idé - jag borde nog studera bilderna väldigt noga för att se om det finns några fynd...Det kommer sluta med att alla har en del av @dobbis hus hemma.
Det var hemsk vänligt av dig, menääää tyvärr kan jag inte, tror att jag har hälsporre.Skall jag ta med den åt dig när jag hämtar toan?
Jag avstår! Nog för att våra hus är byggda 1942 men jag föredrar en något modernare insidaDet kommer sluta med att alla har en del av @dobbis hus hemma.
Tack o lov! Äntligen någon som inte vill ha ihjäl mig för att jag uppdaterar huset till 2021 talet.Jag avstår! Nog för att våra hus är byggda 1942 men jag föredrar en något modernare insida
Precis en sån finns i vårt hus, från -86. Härstammar från en gammal gård 1 mil bort som inte finns längre.Visa bifogad fil 70139
Fanns gnistskydd framför kaminen när jag väl fick fram trägolvet, tyvärr är den stenen sprucken så skulle behövt dit med en ny. Och golven skulle behöva lite slipning och uppfräschning, men mycket trevligare än dom där billiga klickgolven som låg överallt innan. Och under dom brun/orange matta, och sen en spånskiva under där...
Nä så länge man inte dödar själen såTack o lov! Äntligen någon som inte vill ha ihjäl mig för att jag uppdaterar huset till 2021 talet.
Den som äger bestämmer!Tack o lov! Äntligen någon som inte vill ha ihjäl mig för att jag uppdaterar huset till 2021 talet.
Jag fick skäll från flera personer när jag valde att renovera huset. Jag förstörde ett retrohem och kastade bort 70-talscharmen. Men jag hade inte lust att ha sunkiga gamla plastmattor överallt, fick ont i ögonen av den gröna färgen på köksluckorna och var faktiskt inte jätteimpad över den mörkgröna medaljongtapeten i badrummet...Tack o lov! Äntligen någon som inte vill ha ihjäl mig för att jag uppdaterar huset till 2021 talet.