djurkomunikation

D

DuploBit

på söndag kommer det en som ska "prata" med min hund, tycker att det ska bli spännande och se om hon säger nått som man verkligen kan känna igen hos Ådi.
har alltid vart farcinerad av sånt, men aldrig fått uppleva det. vet att man ska ta det med en nypa salt, men det är väl ändå en kul grej.

nån som vart på en sån? och vad sa era hundar till er? ;) hihi
:bump:

Sv: djurkomunikation

Jag har haft en hos mig i somras.
Hon pratade med båda mina hundar i 4 timmar!!

Egentligen "sa" inte mina hundar någonting, det var mest jag som ville ha fram saker till hundarna. :rofl:

Hon som var hos mig sa att ALLA människor har potensial för att kommunicera med sina egna djur.

Hur som helst så uppskattade jag hennes besök, och jag tyckte nog att det blev lite "förändringar" på hundarna. Och även om hon inte kan prata med djuren "på riktigt" så påverkade hon dem i alla fall!
Det märktes klart & tydligt!

Jag var nöjd med mitt besök och jag fick allting nedskrivet på papper som jag har kvar och kan gå tillbaka och titta i.

Alla som lär känna sina djur lär sig kommunicera med dem, om än inte på det sätt "djurpratare" säger sig göra.

Vad spännande!
Då får du skriva hur det gått sedan.
Jag har alltid varit ganska skeptisk mot det där, men en klasskamrat berättade för ett tag sedan om en djurkommunikatör som kommit och satt sig bredvid henne och nuffen på tåget en gång... och berättat saker han omöjligt kunnat veta om innan.

Han sa bla att hon hade dåliga höfter (Madonna har c/d om jag inte minns fel) och att hon inte tyckte om när matte glömde ge henne mat om morgnarna :angel:

Glömt, som i åkt till jobbet och lämnat hungrig hund hemma?
Mina båda gillar inte när jag är seg på helgerna med att fixa deras mat. Men det gäller nog 90% av hundarna i landet...

ja, ajg ska absolut skriva hur det går, ska bli jättespännande! :bump:

Ådi ser ut som om han är en hund som skulle kunna "säga" ganska mycket, hehe, hoppas han är nöjd med oss :D hehe

nu har hon precis åkt :P (djurtolken)

Hon berättade saker man verkligen kunde känna igen hos ådi och bella.
Det va saker man verkligen kunde ta till sig och tänka på i olika situationer.
jättehäftigt :)

Jag har haft en djurkomunikatör till både min fd. häst och mammas hund och det har varit väldigt givande! Spec. hästen som vi hade stora problem med just då, hon berätta saker som stämde som hon absolut inte kunde veta och det var delvis med hennes hjälp vi kunde lösa problemet!
Hunden var mest en "kul grej" och hon var bara 9månader just då och "sa" väl inte så jätte mycket vettigt ;) dock var det samma sak där, grejer som hon omöjligt kunde veta!

Liknande trådar

Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 955
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 731
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 282
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII