Djungelboken - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Artlines röst igår fick mig som sagt att börja fundera imorse. Dock har jag inte något mer misstänkt att gå på där, det behöver ju inte betyda nåt egentligen. Vill se mer från Art!

Hedinn och LenaH är aktiva och verkar leta ulvar, men jag vet att de båda är skickliga nog att faktumet att jag tycker de "verkar goda" inte betyder någonting.

Snurrfian har både kommit med tankar jag rynkat frågande på näsan åt, och tankar jag nickat instämmande åt. Kan vara vilket som även hon.

Habina verkar inte vara så på som jag vill minnas att hon brukar vara. Hoppas vi får se mer idag :)

Så, skrivit lite tankar iallafall.

Håller med Lena om att man från gå på känsla den här leken.

Nu ska jag iväg på middag hos föräldrarna, men räknar med att kunna smita ifrån och rösta senare och hoppas något blivit tydligare till dess

Äsch, nu har jag läst igenom ordentligt och inte blivit mycket klokare egentligen.

Som någon (Lena?) sa tidigare så verkar detta vara leken där ulvarna smyger med.
Jag ska iväg ett par timmar nu igen, men om jag överlever natten så vill jag kolla närmre på BSF och Artline, eftersom de la mittenrösterna i drevet på cirkus = smyga med.
G_O är inte helt avskriven från misstankar heller, men de andra två känns viktigare.
Hur kan mittimellan rösterna vara att smyga med? Även om du inte avskriver Gabby så känns det som du vill släppa henne och följa Lena med misstankar mot mig.

Kan Cirkus ha haft rätt om att du och gabby är onda ihop? Jag tycker du verkar släppa henne för lätt även om du skriver att du fortfarande har misstankar mot henne.

Snurrfian2 ) Rollen togs över av snurrfian2 under dag 2. Mirtai som hade den först missade rösta första DL, men hade lagt sin röst på BSF Snurrfian2 funderar över G_Os sena röst på fio som jämnade ut det mot Idahoe, men är rädd att hon är färgad av att hon tidigare i sin första roll som Snurrfian1 tyckte att Idahoe var skum ... La sin röst på mig igår för att jag röstade på LenaH i DL1. Förtydligar att det skumma var att jag röstade på någon som jag trodde hade en god roll- vilket jag i min tur har replikerat på att jag INTE gjorde- utan det jag reagerade på var att hinten som jag tyckte mig se att LenaH gjorde är precis det som en GOD inte gör - utan mer att onda kan göra det. Snurrfian har sedan fortsatt att haka i på mig idag och mer eller mindre allt jag skriver vill hon dissekera ( vilket är helt ok btw :) ). Men lite reagerar jag på hennes sätt att gå efter mig idag . Nu vet jag ju att snurrfian brukar reagera på mig vad det gäller rollfunderingar oavsett hur de ser ut så kanske är det bara så att hon fastnat på mig ? Det är ju lätt gjort att göra det ibland. Men såklart att jag reagerar på henne när hon så pass fortsätter med inlägg efter inlägg idag mot mig så hon hamnar på min obslista för stunden -Jag skulle gärna vilja se lite fler tankar från henne utöver de hon har om mig också

Gabby_Ossi hon kom in i leken strax innan DL och lägger rösten på fio. Har också ont om tid för leken och har la en tidig röst på cirkus inför DL2-. Verkar känna sig lite hotad att hon ska bli misstänkt för sin andra röst på fio.
Gabby_Ossi är lite i skottgluggen efter DL1 då hon la en andra röst på fio ( som vi vet var god då hon lynchades ) men samtidigt så är det påfallande ofta som de som lägger andraröster faktiskt är goda i DL1.
( tycker jag iaf... De flesta lyor brukar INTE vilja rädda en lyakamrat i DL1- iaf brukar jag inte göra det när jag är i lyan )
Gabby_Ossi verkar ha fått mycket misstankar på sig för att cirkus inte ville lägga sin röst på henne ( Bla uttryckte BSF det) Men iom att cirkus var god så kanske de misstankarna varit helt ogrundade?
Det är svårt att veta vart man har G_O men får faktiskt inga direkta ondvibbar av henne, men behöver se mera av hennes tankar kring de som är kvar

Hedinn . La sin röst på Artline i DL1 ( för att hon INTE röstade på fio ?) Verkar ha lite liknande tankar som mig själv vad det gäller Idahoe ( ang andraröster) La sin röst på Blacksmithfarm i DL2 men som det verkar var det pga en missuppfattning? ( inlägg nr #233) Totalt sett så tycker jag att Hedinn ger ett balanserat intryck och verkligen tänker på alla aspekter och inte hakar i andras tankar, vilket en ond Hedinn brukar kunna göra. Inte heller verkar hon så in misstankar så som onda brukar kunna göra. På pluskontot för henne är också att hon ifrågasätter Snurrfian i det hon skriver idag om mig. Möjligen så skulle hon kunna vara onda siaren, men jag tror faktiskt inte att hon sitter i lyan. Å andra sidan är Hedinn slipad så vågar inte hålla henne åt det godare hållet i detta läget

LenaH vill vara Mowgli för att hon gillar att spela huvudrollen Vilket jag faktiskt röstade på henne för i Dl1 då jag tyckte det kunde vara ett försök att "hinta" om att man har en viktig god roll. . Men man måste ju börja någonstans? Och reaktioner ger ju en del svar? Och jag har definitivt inget emot att bli ifrågasatt för det jag röstar på - det är helt OK :) Röstade på Idahoe i DL1. LenaH har inte gjort något särskilt skumt under DL2 - kom iofs sent in i leken igår Röstade på Artline för att hon tyckte att Artline var följsam mot BSFs röst på cirkus . Jag har droppat mina misstankar mot LenaH lite , hon verkar inte vara ond för då hade hon hakat i Snurrfians tankar om mig, eller så hade jag blivit käk:p, men det är klart Lyan har ju lyckats käka både siarlärlingen och lösmynte spionen samt borde ha koll på ängeln iom första nattens drällrad, så kanske har jag inte varit så eftertraktat käkval helt enkelt ?
Jag vet inte vart jag har LenaH men inte i topp över mina misstänkta idag

Idahoe: Jag tycker röstmotiveringen på Gabby var konstig igår. Jag funderar på om Cirkus hade rätt i sin teori igår. Jag tycker inte ida är lika misstänksam mot gabby idag och gärna vill sprida misstankar mot mig.
Gabby: Ursäktar att hon startade drev mot cirkus. Känns som hon inte vill bli granskad på grund av cirkusrösten.
Habina: Rösten på mig igår var konstig men jag är tveksam om hon hade lagt den rösten om hon hade varit ond.
Lena: Jag har inte så jätte bra koll på Lena. Men misstankarna mot mig känns mer som en god Lena än en ond. Även om Lenas känsla är fel denna gången.
Hedinn: Hennes röst igår kändes väldigt annorlunda. som ond hade hon nog inte stuckit ut så men samtidigt är hedinn duktig.
Snurrfian: Jag vet inte. Känns som hon vill sprida misstankar mot Q. Konversationen med Q känns lite konstig. Dock skulle jag behöva läsa om den.
Q: Vi verkar tänka lika om cirkus och hon förstår hur jag tänkte igår. Men det behöver dock inte göra Q god :p

Mowgli och Baloo åt frukter, sjöng och hade det allmänt härligt. Bagheera var inte riktigt lika nöjd, Baloos positiva attityd var visserligen bra, men det sinkade dom alldeles för mycket. Snart skulle Shere Kahn komma ikapp dem, Bagheera visste att det bara rörde sig om dagar – om de hade tur. Några gamar som hade passerat dem hade rapporterat att tigern närmade sig med stormsteg.

”Kom igen nu!” Bagheera började bli otålig.
”Ta't lugnt katten,” sa Baloo. ”vi har ingen brådska, vi har ju så himla mysigt.”
Baloo rufsade om Mowglis hår.
”Kolla grabben, en flod. Vill du bada?”
Mowgli var inte sen att tacka ja och han och Baloo plaskade nöjt runt i vattnet.
Bagheera tog sin flykt upp i ett träd, bli blöt var det sista han ville.
Baloo låg på rygg och lät floden styra riktning och hastighet. Han blundade och njöt och märkte inte att floden ökade i hastighet och tog honom med sig. Både Bagheera och Mowgli försökte ropa på honom, men han nynnade för sig själv och hörde dem inte utan följde med strömmen bortåt, ur sikte för sina vänner.
”Vi har inget val,” sa Bagheera ”vi måste gå vidare!”
Mowgli försökte protestera, men det var ingen idé. Förhoppningsvis skulle Baloo komma ikapp dem senare.

latest

Blackmithfarm var Baloo, lösmynt spion
När är DL ikväll? Hittar inte att det står ( eller så är jag blind?)
Hittade bara en fråga om det var ok med nattDL kl 10 idag - inget om DL för lynchen!

DagDL3 kl 21.00 - om det fungerar för alla. Kan senarelägga en halvtimme om det passar bättre.
Skrev ut allmänna tiderna tidigare i tråden, tänkte inte att ni behöver påminnas varje gång :angel: ;)

DagDL3 kl 21.00 - om det fungerar för alla. Kan senarelägga en halvtimme om det passar bättre.
Skrev ut allmänna tiderna tidigare i tråden, tänkte inte att ni behöver påminnas varje gång :angel: ;)

För min del hade en halvtimme senare passat bättre. Men det funkar som det är nu men jag kommer ha dåligt med tid innan dl. Tittar in lite snabbt och röstar sen

för mig funkar det vilket som :)
( det enda är om det blir föl på g--- men det ser inte ut så nu iaf )
Sedan blir man bortskämd när det står med i uppdateringarna;)

Vill ju inte att nån ska missa att rösta :)

Och den känns aning ....tunn...? hoppas hon kommer in med mer tankar under kvällen.

Haha, tunn är väl årets underdrift? Jag försökte lägga en röst som inte skulle betyda någonting, eftersom jag inte kände mig insatt i leken öht. Jag håller på och läser ikapp mig nu och hoppas ha lite mer tankar om en stund. :)

1. Snurrfian1. Siarlärling.

2. Artline. Röstat Snurrfian1-cirkus. Jag får inget grepp om henne! Rösten på henne igår sa egentligen mer om min frustration än om någon större misstanke.

3. Habina. Jag! För den nyfikne har jag röstat cirkus-artline.

4. Idahoe. Missat röst (fio)-Gabby_Ossi. Det är någonting hos Idahoe som skaver. Tror det kommer från Dl1 där hon hängde lite löst och sedan hur hon försöker sig på en diskret godförklaring av sig själv i #168

5. Blackmithfarm. Lösmynt spion.

6. quarter4ever. Röstat LenaH-cirkus. Det här stycket får mig att haja till rejält:

Jo du har helt rätt i att jag var inne på att cirkus skulle vara god just för att hon inte brukar bita sig fast så när hon är ond. Men hade en tanke om att tja kanske ÄR det precis det hon gör för att maskera att hon är ond.

Jag var ju ute i stallet och funderade innan DL och då jag kom tillbaka så gick jag på magkänsla och valde då att rösta på cirkus ( magen och jag får ha ett allvarligt snack tror jag)

I övrigt var det som jag skrev att jag inte ville lägga rösten på Idahoe bara utifrån att hon skulle ha blivit räddad iom G-Os andra röst på fio.

Habina kändes ärlig när hon försvarade sig mot cirkus så man kan säga att jag valde mellan vem av de två att tro på sas , när min röst sedan hamnade på cirkus .

Men det kan ju precis lika gärna ha varit två goda som hamnade i diskussion med varandra inser jag nu

När jag läser det upplever jag att ulven quarter4ever försöker resonera sig ur det faktum att hon satte spiken i kistan, förmodligen för att cirkus som god ÄR en vass spelare och det är inte dumt allt att få ut henne i en lynch. Eftersom min magkänsla hade rätt om både fio, cirkus och blacksmithfarm, så tänker jag följa min magkänsla och tro att quarter4ever är ulv.

7. Mirtai/Snurrfian2. Missat röst (blacksmithfarm)-quarter4ever. Mirtai gjorde inget riktigt intryck, Snurrfian2 reagerar på quarter4evers försök att framhäva sig som god, eller om det kanske var LenaH:s försök, jag hängde inte riktigt med. Svårt att få grepp om snurrfian2, även om min magkänsla vill tro att hon är god.

8. Gabby_Ossi. Röstat fio-cirkus. Kan ha räddat Idahoe i dl1. Påpekar själv att hon ”satt igång ett drev” mot cirkus. Vilket känns sådär oulvigt att skriva på något vis. Hm...

9. Hedinn. Röstat Artline-blacksmithfarm. Som vanligt får jag inget grepp om hedinn, tycker hon skriver intressanta tankar som liksom inte fastnar hos mig. Suck!

10. Fio. Bybo.

11. LenaH. Röstat Idahoe-Artline. Reagerade lite på detta:

Jag tycker det var vågat av lyan att käka @Snurrfian! :D

Som jag funderar på om det kan vara en hint från onda siaren till lyan? Under förutsättning då att onda siaren siat en god och därmed inte hittat en ulv? I sådana fall skulle Artline vara god, eftersom LenaH röstade på henne i dl2. Samtidigt är LenaH inne på att cirkus är förvirrad god, vilket ju visade sig vara fallet. Så jag är kluven till LenaH, minst sagt... Vill även notera att LenaH tror att quarter4ever är god, se #213.

12. Cirkus. Bybo.

Så om LenaH är onda siaren, så är Quarter4ever och Gabby_Ossi kanske ulvar? Plus öh... Hedinn och/eller Idahoe/artline (nä, ni får inte vara med i samma lek! :mad:)

Okej, jag har ju som bekant svårt att komma igång med skrivandet så börjar sammanfatta från gårdagens röstning och framåt och ev slänga in lite egna tankar om några sådana dyker upp :p

Jag lägger första rösten, på cirkus som jag fick en liten skum känsla på. Inte en extremt väl underbyggd röst men jag hittade inte så mycket att gå på. Visade ju sig vara fel, och jag har nu officiellt sämst (bekräftad) röststatistik :yuck:.

Ganska snart därefter (eller OK, såg nu att det var en timme efter men där var iaf inga inlägg emellan förutom ett OT) kommer Idahoe in och lägger en röst på mig med teori att jag skulle försöka få henne misstänkt med min röst i DL1. Jag har egentligen inte så mycket att säga om det, skall man gå efter röstningen var jag ju en av de få som stack ut litegrann. Jag kan bara säga att min röst på fio inte hade något alls att göra med Idahoe, jag hann precis se LenaHs röst innan jag postade (alltså efter att jag bestämt var jag skulle rösta), den var ju inte fetad först så missade vid första genomskumningen.

Sedan händer det inte så mycket mer än lite frågor från Q om lösmynte spionen, förrän cirkus kommer in och lägger en röst på Idahoe, med teori att hon och jag skulle vara i lyan ihop. Eftersom hon känner sig osäker lägger hon rösten på Idahoe och inte mig. Med tanke på att hon själv fått en röst och därmed var i riskzonen kan jag tycka att det var lite märklig strategi att rösta på en utan röster istället för den som redan fått en röst, speciellt om hon bygger teorin på att vi båda skulle vara onda? Men cirkus visade ju sig vara god så jag får väl lita på att hon hade någon tanke med att göra som hon gjorde. Kanske hade hon en starkare känsla för Idahoe än mig även om det inte direkt framgick i hennes röstinlägg. Hon var iaf fel ute angående mig och därmed faller även hennes teori, men kanske ligger det ändå något i hennes misstankar mot Idahoe? Jag vet inte riktigt vad jag ska tror här...

Blacksmithfarm (note to self: blev käk och var god) kommer med nästa röst, på cirkus för hennes fastbitande i Habina och att hon inte vill lägga andraröst på mig. Finns väl inte så mycket att säga om det, jag reagerade ju lite på samma sak. Det var den första andrarösten på någon som visade sig vara god men iom att vi nu vet Bsf's roll så kan det ju knappast tolkas som skumt :p

Det kommer upp mer diskussioner om cirkus, Artline bl.a. håller med Bsf's röstmotivering främst ang oviljan att rösta på mig, Q och Hedinn fokuserar lite mer på hur cirkus biter fast i Habina och hurvida hon borde göra så som ond/god men tar ingen direkt ställning i den frågan.
Hedinn ifrågasätter även teorier som kommit upp om att min röst DL skulle vara räddningaktion för Idahoe eftersom den kommer ganska tätt på Idahoes andraröst.

Sedan kommer Habina in och lägger en rikitg BoP-röst på Artline. Jag antar att hon ville lägga en röst som inte skulle vara med och avgöra något, väldigt svårt att försöka utläsa något från den rösten.

Hedinn röstar på Blacksmithfarm (note: god) för att hon inte håller med Bsf's teorier om cirkus eller att min röst skulle ha varit en räddningsröst. Kan vara ett försök att smyga med, att lägga en uddaröst på någon som inte direkt varit på tapeten, eller att hon helt enkelt tyckte Bsf var så mycket mer skum. Känns ändå för mig som att hon mest inte ville vara med och avgöra, men det kan ju lika gärna vara en god som är osäker som en ulv som försöker hålla sig under radarn.

LenaH röstar på Artline för att hon smyger med och hakar på Bsf's teori om cirkus. Hon utvecklar lite och säger att hon tror att ulvarna generellt smyger med. Jag är lite böjd att hålla med här faktiskt!

Snurrfian2 röstar på Quarter4ever, grundat på Q's motivering av rösten på LenaH i DL1. Jag kan tycka att även om jag inte heller hängde med på Q's logik så var det inget att anmärka på för att vara DL1. Jag hade gärna sett att Snurrfian gått lite mer på det som hänt efter DL1, hennes röst känns även den lite medglidande eftersom den med största sannolikhet när den kom så sent som förstaröst inte skulle göra någon skillnad i lynchen. Hon skriver dock sedan att hon haft problem med nätet och haft svårt att hänga med på slutet.

2 minuter innan DL kommer Artline in och lägger tredjerösten på cirkus. Innan dess stod det 2-2 mellan cirkus och Artline själv. Motiveringen är smma som använts mot cirkus innan, främst att hon inte lägga en andraröst på mig. Här nämner hon också möjligheten att jag skulle vara onda siaren (eller iaf att cirkus skulle misstänka att jag var det). Med tanke på ställningen är det inte så konstigt att Art röstar på cirkus, men hon hade ju även nämnt sina misstankar mot cirkus innan hon fick några röster mot sig själv. Jag blir ändå lite osäker på Art, känns lite som att någon av rösterna på cirkus borde vara ond? Det är inte jag och det var inte Bsf, och jag tycker LenaH har en poäng med sin teori mot Art. LenaH brukar vara ganska vass på att haffa smygulvarna om jag kommer ihåg rätt. OM det nu inte är LenaH som är ond..?

En minut innan DL kommer quarter4ever och sätter spiken i kistan för cirkus, hon misstänker henne främst pga fastbitandet vid Habina. Q har tidigare kommenterat detta fenomen men då lyft både aspekten att cirkus inte "borde" göra så som ond, men också att hon skulle kunna göra det som ond för att luras just därför. Med tanke på det antagandet jag skrev precis att någon av rösterna på cirkus borde vara ond hamnar även Q i facket på de jag vill hålla mer koll på. Blir också lite skum på att hon inte tar ställning angånde cirkus förrän i sista minuten, skulle kunna vara en ulv som avvaktar vad som är mest taktiskt fördelaktigt. Dock brukar jag också vilja nämna alla möjligheter och vänta med att ta ställning tills det krävs för röstningen som god, så fäster inte så stor vikt vid det.

Så, det var fram till röstningen, nu måste jag fixa stallet och ta in min tjocka tant, kommer tillbaka till DL!

Svarar snabbt innan det är efterrätt :d

Hur kan mittimellan rösterna vara att smyga med? Även om du inte avskriver Gabby så känns det som du vill släppa henne och följa Lena med misstankar mot mig.

Kan Cirkus ha haft rätt om att du och gabby är onda ihop? Jag tycker du verkar släppa henne för lätt även om du skriver att du fortfarande har misstankar mot henne.

Idahoe: Jag tycker röstmotiveringen på Gabby var konstig igår. Jag funderar på om Cirkus hade rätt i sin teori igår. Jag tycker inte ida är lika misstänksam mot gabby idag och gärna vill sprida misstankar mot mig.
Mitenrösterna brukar väl inte sticka ut på damma sätt som att lägga första rösten eller slå spiken i kistan i ett drev?

Du verkar pigg på att tycka att jag är ute efter dig, med tanke på att jag skrev "Efter ännu en genomläsning är jag nog mest fundersam på Q. Om jag var osäker på om en spelare var ond eller inte så skulle jag nog dra mig för att lägga en sistaröst på så sätt hon gjorde igår.
Möjligen kan det också vara ett alibiförsök i stil med att "ingen i lyan skulle väl sticka ut nacken genom att slå spiken i kistan i ett drev", men jag är som sagt osäker"
Och sedan
"Artlines röst igår fick mig som sagt att börja fundera imorse. Dock har jag inte något mer misstänkt att gå på där, det behöver ju inte betyda nåt egentligen. Vill se mer från Art"
I min värld betyder det att jag inte egentligen har dig som varken god eller ond men som en att hålla koll på.

När jag läser det upplever jag att ulven quarter4ever försöker resonera sig ur det faktum att hon satte spiken i kistan, förmodligen för att cirkus som god ÄR en vass spelare och det är inte dumt allt att få ut henne i en lynch. Eftersom min magkänsla hade rätt om både fio, cirkus och blacksmithfarm, så tänker jag följa min magkänsla och tro att quarter4ever är ulv.
Och cirkus är INTE en vass spelare som ond :confused: ( nu var hon inte det - men med tanke på historik så är det ju inte orimligt att få tanken. tycker jag då....)
Du själv var ju benägen att inte rösta där för att hon kunde vara god- för mig är det mer alarmerande att du verkar veta så mycket ? hm....:idea:
Du själv var ju i clinch med cirkus efter / före DL1 och DL2 så lite fascinerande att du sedan släpper henne lite "sådär " och du EFTER att BSF var käkad så har du helt plötsligt trott att hon var god ? Inte direkt så att det innan kommit fram i det du skrivit innan hon dog ?.....:confused:
Och fio ville du också se mer av trots att du var den som drog upp det mesta kring henne?

Du medger också att din röst på Artline var tunn och att du inte har någon större misstanke mot henne idag . Och inte heller ville du att din röst skulle vara avgörande igår?

Alltså jag fattar att man inte alltid har tid, eller annat kommit emellan men för mig så ringer varningsklockorna ganska högt på dylika resonemang- ffa som det är väldigt många rätt du har på magkänsla. Jag famlar ju i blindo- och har haft fel på min magkänsla :crazy:

De som har så mycket "rätt" brukar vara de som sitter på facit och för mig så är det bara ulvarna ( eller möjligen onda siaren) som kan veta något i leken nu !

Siarlärlingen hann aldrig sia
Ulvarna vet ( troligen) vem som är ängel och har ju uppenbarligen god koll iom käket av dels siarlärlingen och sedan lösmynta spionen ( käket av lösmynta spionen medförde även att ingen annan kan ha fått spioninfo - dvs kan "veta" något)
Onda siaren kan ha siat någon och sedan beror det ju på om den siade en god eller ond hur det ser ut idag.

Själv upplever jag att det är mycket fokus på mig idag- och det känns ju tacksamt för ulvarna om inte annat

Jag reagerar även på att du så direkt skriver "ulven quarter4ever" i dina tankar. Visst att man kan fundera men det kändes väldigt direkt ?
Och iom att Snurrfian kört hårt mot mig idag med misstankar ( iaf upplvde jag det som sådana ) så känns det som att du lite vill haka i de ?

Eller så har jag helfel ånyå....:idea:

Men jag måste ju skriva vad jag reagerar på och sedan har jag ofta fel men ibland har jag rätt!

Och cirkus är INTE en vass spelare som ond :confused: ( nu var hon inte det - men med tanke på historik så är det ju inte orimligt att få tanken. tycker jag då....)
Du själv var ju benägen att inte rösta där för att hon kunde vara god- för mig är det mer alarmerande att du verkar veta så mycket ? hm....:idea:
Du själv var ju i clinch med cirkus efter / före DL1 och DL2 så lite fascinerande att du sedan släpper henne lite "sådär " och du EFTER att BSF var käkad så har du helt plötsligt trott att hon var god ? Inte direkt så att det innan kommit fram i det du skrivit innan hon dog ?.....:confused:
Och fio ville du också se mer av trots att du var den som drog upp det mesta kring henne?

Du medger också att din röst på Artline var tunn och att du inte har någon större misstanke mot henne idag . Och inte heller ville du att din röst skulle vara avgörande igår?

Alltså jag fattar att man inte alltid har tid, eller annat kommit emellan men för mig så ringer varningsklockorna ganska högt på dylika resonemang- ffa som det är väldigt många rätt du har på magkänsla. Jag famlar ju i blindo- och har haft fel på min magkänsla :crazy:

De som har så mycket "rätt" brukar vara de som sitter på facit och för mig så är det bara ulvarna ( eller möjligen onda siaren) som kan veta något i leken nu !

Siarlärlingen hann aldrig sia
Ulvarna vet ( troligen) vem som är ängel och har ju uppenbarligen god koll iom käket av dels siarlärlingen och sedan lösmynta spionen ( käket av lösmynta spionen medförde även att ingen annan kan ha fått spioninfo - dvs kan "veta" något)
Onda siaren kan ha siat någon och sedan beror det ju på om den siade en god eller ond hur det ser ut idag.

Själv upplever jag att det är mycket fokus på mig idag- och det känns ju tacksamt för ulvarna om inte annat

Jag reagerar även på att du så direkt skriver "ulven quarter4ever" i dina tankar. Visst att man kan fundera men det kändes väldigt direkt ?
Och iom att Snurrfian kört hårt mot mig idag med misstankar ( iaf upplvde jag det som sådana ) så känns det som att du lite vill haka i de ?

Eller så har jag helfel ånyå....:idea:

Men jag måste ju skriva vad jag reagerar på och sedan har jag ofta fel men ibland har jag rätt!

Självklart är cirkus en vass spelare som god. Men ifall du är ulv så visste du ju att hon var god. :) Därmed är det skönt att rösta ut henne om det går.

Jag försöker undvika iaf i början av leken att skriva ut vilka jag tror är goda, dels för att jag kan vara helt ute och cykla och dels för att jag inte vill hjälpa ulvarna ifall jag har rätt i mina misstankar.

Det jag tog upp kring fio var ju för att ge henne en möjlighet att bemöta och förklara, så andra inte skulle vara så förbaskat misstänksamma mot henne. Vilket tyvärr inte hjälpte. :(

Att jag röstade på Artline igår tycker jag varit tydlig med varför. Jag ville INTE påverka någonting när jag inte hade ett smack om vad som hänt i leken under dagen. Hade jag varit ulv hade jag förmodligen fått tips från mina kollegor kring vad som hänt och vart jag bäst lade rösten. ;)

Jag VET inget, jag litar på min magkänsla och den har hittills haft rätt i tre fall av fyra (snurrfian1 hann jag inte få någon känsla för).

Jag hakar inte på snurrfian2:s tankar, jag har påpekat med ett citat var jag tycker att du blir enormt misstänkt i mina ögon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka