Djungelboken - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker du känns lite medglidande. Mycket känsla nu men det finn singet annat att gå på och när du är ulv är du ofta lite smidig och följer lite vackert med i de resonemang som passar. :)
Jag borde leta upp citat och greja men jag tror inte jag hinner före DL.
Denna leken har jag inte haft så mycket tid och energi så det är nog därför. Men bsf höll jag med då jag tolkade cirkus att hon misstänkte Gabby mer än Ida och tycker inte cirkus brukar vara feg om vem hon röstar på.

Då jag tycker att hon bortförklarar varför hon röstade ut goda cirkus
Bortförklarar ?
Jag har tydligt visat hur jag tänkt , från INNAN jag la rösten igår ! Det var nytt att det är en bortförklaring INNAN DL ( vilket är det jag härlett till efteråt för att visa hur jag tänker )
och jag har gång på gång idag visat hur jag tänkt
Att du inte kan se det och dessutom själv släppte cirkus relativt lättvindigt ( tycker jag !) och sedan hakar i Snurrfians resonemang om mig idag ( för det tycker jag att du gör !) Och sedan släppte du fio efter att du faktiskt var drivande i att skapa misstankar mot henne- så nja ... Vete sjutton vart jag har dig är väl ett sammanfattande begreppO_o Och dessutom som grädde på moset så hade du BSF som god - efter att hon vart käkad?

Så nu hamnar jag ju i att du är misstänkt i mina ögon - tyvärr.
jag saknar en reflektion som är neutral- dvs - å ena sidan - å andra sidan - från dig som jag upplever att tex LenaH och Hedinn har. Det de anför känns som att de försöker se alla sidor av det hela - inte att haka i andras åsikter
Och även att flera andra har , Idahoe och Artline tex
Du känns väldigt dömande och i detta läget käns det som något en i lyan skulle försöka sig på helt enkelt !

Gabby har hunnit komma med ett inlägg som känns vettigt, Habina röstar på Q, Lite diskussioner fram och tillbaka...

Det jag reagerat mest på under kvällen är Artline, som går på defensiven och menar att jagförsöker sprida misstankar mot henne, baserat på ett inlägg där jag mer eller mindre säger att jag inte har koll på henne men att hon möjligen försöker smyga med lite. När jag sedan svarar så svarar hon inte på det, vilket känns lite udda.
10 minuter till DL, jag blir inte klokare än så här.

Idahoe röstar på Artline

Jag tror hon kan försökt smyga med i drevet på cirkus, samt att hon försöker få mig misstänkt genom att säga att jag sprider misstankar mot henne och sedan inte bry sig om när jag svarar/förtydligar.

LenaH röstar på Artline för att hon först gled med i Bsfs resonemang i förrgår(?) och idag är lite inne på att cirkus teori om Gabby och Ida kanske har bäring vilket är smidigt eftersom cirkus är död. Det hela verkar dock inte riktigt leda till något ställningstagande vilket känns lite ludet och jag upplever Artline som tydligare när hon är god.

Q har fått en röst, sen två på Artline. Jag tror det är viktigt att samla rösterna idag så att inte de onda får styra och Artline ifrågasatte jag en del i början och efter det har hon, som flera andra skrivit, flutit med rätt bra.

Hedinn röstar på Artine

DL 3 21:30
20:58 Habina röstar på quarter4ever
21:22 Idahoe röstar på Artline
21:23 LenaH röstar på Artline
21:26 Hedinn röstar på Artline

Är det ingen som tänker rösta? :nailbiting:

Den här leken är väldigt förvirrande överlag, men som jag skrev tidigare ikväll vill jag gärna få det till att någon ulv (eller iaf ond) borde ha varit med och röstat ut cirkus. Vilket ger mig Art eller Q. Då jag tycker att Artline varit med medsmygande

Gabby_Ossi röstar på Artline

DL 3 21:30
20:58 Habina röstar på quarter4ever
21:22 Idahoe röstar på Artline
21:23 LenaH röstar på Artline
21:26 Hedinn röstar på Artline
21:27 Gabby_Ossi röstar på Artline

ok jag är väldigt frågande till både snurrfian och habina idag men det är risk att de är goda som hakat i mig på felaktiga premisser

quarter4ever röstar på Artline
tror att hon kan ha smugit under radarn helt enkelt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka