Okej, det hann visst komma en massa röster medan jag skrev klart mitt inlägg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju själv lite tveksam till @Snurrfian s godhet men idag kändes oddsen bättre på @Artline . Den som (över)lever får se.ok jag är väldigt frågande till både snurrfian och habina idag men det är risk att de är goda som hakat i mig på felaktiga premisser
så
quarter4ever röstar på Artline
tror att hon kan ha smugit under radarn helt enkelt
@hemligDL 3 21:30
20:58 Habina röstar på quarter4ever
21:22 Idahoe röstar på Artline
21:23 LenaH röstar på Artline
21:26 Hedinn röstar på Artline
21:27 Gabby_Ossi röstar på Artline
21:29 quarter4ever röstar på Artline
21:30 Artline röstar på quarter4ever
21:30 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi
Ser ut som jag kommer göra er sällskapfrån läktaren
really ?Ser ut som jag kommer göra er sällskap
OK den rösten får mig ju inte mindre misstänksam mot dig.
Jag tycker inte att jag gått till angrepp mot dig ? däremot har jag ifrågasatt hur du förefaller ha haft rätt med din magkänsla?
För den har haft rätt, låt mig nu se, inte bara en gång? utan hela 3?
och det utan att du haft rollen av lösmynt spion ? Vilket det ju var BSF som hade ?
Jag har väl precis lika mycket misstänkt snurrfian idag utifrån vad hon skrivit, och dessutom gått till angrepp mot henne i samma omfattning som du tycker att jag gjort mot dig ?
Snurrfian å andra sidan verkar ju fundera- viljket jag inte upplever att du verkar göra.
Och visst kan jag se än det ena än det andra i resonemangen jag har med mig själv men du stärker ju inte dina aktier genom att rösta på mig- så mycket är säkert
Är du god är leken slut. :sSer ut som jag kommer göra er sällskap
Är du god är leken slut. :s
Haha det kan jag köpa! Jag satt nyss med tanken om henne som onda siarlärlingen just pga förvirringen, men det kan såklart vara byboförvirring också. Jag tycker dock att Habina brukar uttrycka tydligare frustration över förvirringen som god?
jag föredrar att vi är riktigt duktiga goda jag
Riktigt duktiga onda
Bortförklarar ?
Jag har tydligt visat hur jag tänkt , från INNAN jag la rösten igår ! Det var nytt att det är en bortförklaring INNAN DL ( vilket är det jag härlett till efteråt för att visa hur jag tänker )
och jag har gång på gång idag visat hur jag tänkt
Att du inte kan se det och dessutom själv släppte cirkus relativt lättvindigt ( tycker jag !) och sedan hakar i Snurrfians resonemang om mig idag ( för det tycker jag att du gör !) Och sedan släppte du fio efter att du faktiskt var drivande i att skapa misstankar mot henne- så nja ... Vete sjutton vart jag har dig är väl ett sammanfattande begrepp Och dessutom som grädde på moset så hade du BSF som god - efter att hon vart käkad?
Så nu hamnar jag ju i att du är misstänkt i mina ögon - tyvärr.
jag saknar en reflektion som är neutral- dvs - å ena sidan - å andra sidan - från dig som jag upplever att tex LenaH och Hedinn har. Det de anför känns som att de försöker se alla sidor av det hela - inte att haka i andras åsikter
Och även att flera andra har , Idahoe och Artline tex
Du känns väldigt dömande och i detta läget käns det som något en i lyan skulle försöka sig på helt enkelt !