Djungelboken - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
DL 3 21:30
20:58 Habina röstar på quarter4ever
21:22 Idahoe röstar på Artline
21:23 LenaH röstar på Artline
21:26 Hedinn röstar på Artline
21:27 Gabby_Ossi röstar på Artline
21:29 quarter4ever röstar på Artline

Artline röstar på Q
Mest för hon är den enda som har röster. Sedan förstod hon mig så bra tidigare idag när hon förklarade min cirkus röst. Senast hon förstod mig så var hon ond. Sedan tycker jag hon känns riktigt som sig själv.

Jag sitter och försöker hitta något som verkligen får mig att reagera, jag kan ju hålla med om att Artline är lite laidback men gör det henne verkligen ond? Jag hittar inget som verkligen pekar på det och hänga på ett drev bara för att alla andra röstar där vet jag inte riktigt när jag inte känner mig säker.
G_O känns som om hon har glidit med och inte har kommit med några tankar alls, lite finns med i texten men till största del är det sammanfattningar. Det gör att jag tror att G_O kan vara ulv som har smygit med och håller sig undan.
Snurrfian röstar på G_O

21:30 Artline röstar på quarter4ever
21:30 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi

Jag måste tryna, får kolla på luren innan jag somnar. Om det blir en dag imorgon kommer jag vara hiskligt inaktiv tyvärr. :(

Jag är ledsen att jag lägger en ströröst igen @LenaH men jag tycker att det är för många som är så tillbaka dragna som Artline, och jag vet inte om jag riktigt ser vad det är som gör att ni ser henne som ondare än de andra? Men jag kan mycket väl ha missat något.

OK den rösten får mig ju inte mindre misstänksam mot dig.
Jag tycker inte att jag gått till angrepp mot dig ? däremot har jag ifrågasatt hur du förefaller ha haft rätt med din magkänsla?
För den har haft rätt, låt mig nu se, inte bara en gång? utan hela 3?
och det utan att du haft rollen av lösmynt spion ? Vilket det ju var BSF som hade ?
Jag har väl precis lika mycket misstänkt snurrfian idag utifrån vad hon skrivit, och dessutom gått till angrepp mot henne i samma omfattning som du tycker att jag gjort mot dig ?

Snurrfian å andra sidan verkar ju fundera- viljket jag inte upplever att du verkar göra.

Och visst kan jag se än det ena än det andra i resonemangen jag har med mig själv men du stärker ju inte dina aktier genom att rösta på mig- så mycket är säkert

Så här då, så kanske du förstår hur jag menar. Eftersom det inte finns någonting att gå på i leken (dvs sior/information) så får man gå efter de där små, små tecknen som man ofta inte är medvetna om utan som bara uppenbarar sig som magkänsla. Hittills verkar min magkänsla ha fungerat och jag lyfte ett citat som fick mig att haja till, även om jag inte kan sätta fingret exakt på VAD det är som får mig att haja till (då hade jag fetat det).

När jag sedan konfronterar dig med det, svarar du genom att rada upp saker som du tycker jag gör som är misstänksamt, istället för att bemöta mina misstankar. Vilket blir ännu mer ulvigt i mina ögon.

21:30 Artline röstar på quarter4ever
21:30 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi

Q 2
Artline 5
Gabby_Ossi 1

Haha det kan jag köpa! Jag satt nyss med tanken om henne som onda siarlärlingen just pga förvirringen, men det kan såklart vara byboförvirring också. Jag tycker dock att Habina brukar uttrycka tydligare frustration över förvirringen som god?

Menar du att du vill ha mer sånt här: :arghh::arghh::arghh: från mig? :angel:

Bortförklarar ?
Jag har tydligt visat hur jag tänkt , från INNAN jag la rösten igår ! Det var nytt att det är en bortförklaring INNAN DL ( vilket är det jag härlett till efteråt för att visa hur jag tänker )
och jag har gång på gång idag visat hur jag tänkt
Att du inte kan se det och dessutom själv släppte cirkus relativt lättvindigt ( tycker jag !) och sedan hakar i Snurrfians resonemang om mig idag ( för det tycker jag att du gör !) Och sedan släppte du fio efter att du faktiskt var drivande i att skapa misstankar mot henne- så nja ... Vete sjutton vart jag har dig är väl ett sammanfattande begreppO_o Och dessutom som grädde på moset så hade du BSF som god - efter att hon vart käkad?

Så nu hamnar jag ju i att du är misstänkt i mina ögon - tyvärr.
jag saknar en reflektion som är neutral- dvs - å ena sidan - å andra sidan - från dig som jag upplever att tex LenaH och Hedinn har. Det de anför känns som att de försöker se alla sidor av det hela - inte att haka i andras åsikter
Och även att flera andra har , Idahoe och Artline tex
Du känns väldigt dömande och i detta läget käns det som något en i lyan skulle försöka sig på helt enkelt !

Fast återigen, nu hittar du på saker för att få mig att se mer misstänkt ut. Jag sådde för bövelen inga misstankar mot fio, jag försökte få henne att förklara hur hon menade, så att ingen skulle rösta på henne för hon hade en teori som ingen förstod.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka