Jag säger desammaJag sover oavsett. Så det går bra vilket som.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger desammaJag sover oavsett. Så det går bra vilket som.
'HM du la ju första rösten där ? HUR kan det vara mindre misstänkt än att LenaH la en andra röst ?
jag får inte ihop det !
DL 2
14:58 Gabby_Ossi röstar på cirkus
16:01 Idahoe röstar på Gabby_Ossi
18:07 cirkus röstar på Idahoe
20:03 Blacksmithfarm röstar på cirkus
20.48 Habina röstar på Artline
20.51 Hedinn röstar på Blacksmithfarm
20,53 LenaH röstar på Artline
20.56 Snurrfian röstar på Quarter4ever.
20,58 Artline röstar på Cirkus
20.59 quarter4ever röstar på cirkus
'
jag avser lynchen i DL 2
har klippt in hur den var
du la första rösten på Artline där och LenaH den andra
Men hur tänker du nu? Ulvarna var gissningsvis 3, möjligen bara 2, det finns en ond till men som de inte vet vem det är, och så 4-5 goda. Själv hade jag nog knappast kännt mig säker som ulv i det läget.men att Hedinn la en tredje röst på Artline känns ju inte som något en ulv skulle gjort i det läget ( iom att jag tror att ulvarna hade slagläge idag för att få ut en god och vinna ) För den la ju spiken i kistan tycker jag
Vad är det som gör att du placerar mig som mer troligt i lyan än någon av de andra? Om du inte tror att onda kände sig modiga igår (vilket jag väl håller med om, speciellt med tanke på onda siarlärlingen), varför ser du då tredjerösten som från en troligt ond men förstarösten från en trolig god? Utesluter du helt möjligheten att det var en alibiröst?Jag är mer på Habinas tänk än Qs. Idahoe tar ingen upp men jag sorterar in henne som god efter att hon la förstarösten på Art (även om jag inte hann se den). Jag funderar mer på Hedinn för jag tror inte alls att lyan kände sig så modiga igår som Q tror. Käken tror jag var ren tur att de prickade så rätt och jag är tveksam till om de och siaren hittat varandra. Att Snurris gick en egen väg igår är nog för att hon tidigare igår deklarerat att hon sällan följer drev och då var hon ju tvungen att leva upp till det. Gabby känner jag mig inte speciellt misstänksam mot, hon kan iofs vara siare men jag tror inte på ulv. Mao - mina pengar ligger på Snurris och Hedinn i lyan. Sorry för wall of text och uteblivna taggningar.
FRÅGA
@hemlig skriver dom braiga uppdateringarna, vill ni vänta på henne eller skall jag uppdatera? Om jag uppdaterar får ni ingen story isåfall
Haha! Som att nån kommer våga skriva att den vill ha uppdatering omedelbart efter det där.
@bollen__ Jag väntar gärna på uppdatering.
Bara så att jag hänger med, du vågar sätta en spelare åt det godare hållet baserat på ett enda teoriinlägg? Vad säger du om Gabbys röstning då?G_O Var jag tveksam på igår, främst på grund av att det finns rätt lite att gå på från henne. Sedan kom hon med ett rejält teoriinlägg som jag tyckte kändes vettigt, så hon är nog åt godare hållet för mig nu.
Jag tycker inte det är någon brådska. LL kan pma resultatetJag kan vänta. Men ulvarna är kanske otåliga?