Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kan onda ha vunnit? Borde det inte vara samma balans nu som för ett dygn sen?När mörkret föll klättrade Bagheera upp i ett träd för att sova. Imorgon skulle de nå människobyn. Mowgli hade hört att det bara var en halv dags vandring kvar. Han ville inte till människobyn.
”Förlåt Bagheera” viskade han. ”Men jag vill inte lämna djungeln.”
Hade han vetat att Shere Kahn var dom hack i häl hade han nog tänkt om, men nu visste han inte det. Som tur var, hade vargarna fått höra talas om var Bagheera och Mowgli befann sig och de bjöd Shere Khan på en våldsam kamp. En av vargarna tog Mowgli på sin rygg och försökte fly.
Men det var kört. Både vargen och Mowgli föll till marken, livlösa.
Idahoe var en varg, bybo
Grattis onda!
Hur kan onda ha vunnit? Borde det inte vara samma balans nu som för ett dygn sen?
När mörkret föll klättrade Bagheera upp i ett träd för att sova. Imorgon skulle de nå människobyn. Mowgli hade hört att det bara var en halv dags vandring kvar. Han ville inte till människobyn.
”Förlåt Bagheera” viskade han. ”Men jag vill inte lämna djungeln.”
Hade han vetat att Shere Kahn var dom hack i häl hade han nog tänkt om, men nu visste han inte det. Som tur var, hade vargarna fått höra talas om var Bagheera och Mowgli befann sig och de bjöd Shere Khan på en våldsam kamp. En av vargarna tog Mowgli på sin rygg och försökte fly.
Men det var kört. Både vargen och Mowgli föll till marken, livlösa.
Idahoe var en varg, bybo
Grattis onda!
jag undrar detsamma?Hur kan onda ha vunnit? Borde det inte vara samma balans nu som för ett dygn sen?
Fortsätt nu för tusan ut med ulvarna
Förlååååt
Jag vill vinna.Japp. He bidde fel. Hur vill ni göra?
Ingen fara! Abrupta misstagsslut på lekar händer lite då och då...Förlååååt
ja det är helt ok med mig och som sagt sånt som händer ( även till @hemlig )Då får det bli oavgjort om ingen misstycker! Sorry, tur ni är snälla med oss!
Du kan försöka ändåFast jag hade sett fram emot att försöka få det till att LenaH var onda siaren som connectat med ulven habina