djävulsklo

Sv: djävulsklo

Karensen är enl tillverkaren 96 timmer alltså 4dygn.
om DK fungerar eller inte vet jag inte,har inte provat.

lite lurigt att ge smärtlindring & ev inte märka om hästen blir värre,men om det verkl funkar är det ju jättebra.

Sv: djävulsklo

Vet instruktioner vid spatt är att hästen ska motioneras så vanligt som möjligt. Man får vara mycket lyhörd och inte pressa på vid protester. Har man ung/ny häst är det förståss lite knepigare men om man haft hästen länge så känner man av när det inte fungerar. Min hästs spatt läkte ut och han hade efter något år på DK + sprutor i lederna inte några problem av den.
Jag tror att DK framförallt är antiinflammatorisk?!? Hur som använde jag en annan örtblandning som inte finns i Sverige men där DK är en av huvudingredienserna.

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 229
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 687
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 919
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar