Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet instruktioner vid spatt är att hästen ska motioneras så vanligt som möjligt. Man får vara mycket lyhörd och inte pressa på vid protester. Har man ung/ny häst är det förståss lite knepigare men om man haft hästen länge så känner man av när det inte fungerar. Min hästs spatt läkte ut och han hade efter något år på DK + sprutor i lederna inte några problem av den.
Jag tror att DK framförallt är antiinflammatorisk?!? Hur som använde jag en annan örtblandning som inte finns i Sverige men där DK är en av huvudingredienserna.
Skola & Jobb
Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.