Ditt skrivbord

Sv: Ditt skrivbord

n länk..... om inte bilden nedan syns

1543773.jpg
 
Sv: Ditt skrivbord

Hm, har jag blivit blind eller går det inte att ändra ett inlägg när någon svarat på det?

Tack moiran - jag och wikis kommer sällan överens :) Såhär skulle det föregående inlägget ha sett ut:

LFhomedarkish1mini.png
 
Sv: Ditt skrivbord

Det är mycket av en smaksak - min laptop kör Gnome eftersom det är lite lättare än KDE och laptopen är rätt gammal (333mhz, 128mb RAM). Det jag föredrar hos kde är enhetligheten - säger jag åt allt att vara svart blir allt svart, vill jag öppna en länk görs det i webbläsaren jag använder och inte i något annat. Gnome har istället fördelen med MER prylar, det känns ibland mer genomtänkt och uppbyggt för att "bara funka" utan konfigurering.
 
Sv: Ditt skrivbord

fluxbox > allt.

iofs var det länge sedan, men aterm, fluxbox och en schysst bakgrund gjorde susen. fick folk att dreggla när det var rätt inställt.
 
Sv: Ditt skrivbord

fluxbox lekte jag med i antiken också. :p såg ni inte länkarna jag länkade till. där kan man börja prata om fluff. :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
293
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: sthu
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
25 26 27
Svar
521
· Visningar
14 642
Senast: doppler
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 806
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp