Distanstävlingar?

Barnardo

Trådstartare
Är det någon som kan vägleda lite när det gäller vart man kan få reda på distanstävlingar? Alltså vad det är för tävlingar som går av stapeln, och var under detta året?

Finns det någon sida där man kan se, eller känner ni till någon klubb nära Jönköpins län som anordnar tävlingar?

Sv: Distanstävlingar?

Om du prenumererar på tidningen Distansryttaren så får du ett häfte med alla årets proppar, med första numret.

Sv: Distanstävlingar?

Då måste jag naturligtvis också slå ett slag för www.sahf.se, se under "Sport, proppar & resultat" Där finns rubbet!
//Monika, webmaster på SAHF

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 167
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 681
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar