Distanstävlingar?

Barnardo

Trådstartare
Är det någon som kan vägleda lite när det gäller vart man kan få reda på distanstävlingar? Alltså vad det är för tävlingar som går av stapeln, och var under detta året?

Finns det någon sida där man kan se, eller känner ni till någon klubb nära Jönköpins län som anordnar tävlingar?

Sv: Distanstävlingar?

Om du prenumererar på tidningen Distansryttaren så får du ett häfte med alla årets proppar, med första numret.

Sv: Distanstävlingar?

Då måste jag naturligtvis också slå ett slag för www.sahf.se, se under "Sport, proppar & resultat" Där finns rubbet!
//Monika, webmaster på SAHF

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 954
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
629
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
740
Senast: Lillefrun
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
557
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Kattbilder #10