Distansritt i Småland

N

Nilla

Hej alla ni som bor i Småland och vill veta mera om distansritt.
Vi kommer att ha informationskvällar på olika ställen med start i Torpa Bystuga utanför Ljungby den 29 jan kl. 19.
Mera information på Smålands Ridsportförbunds hemsida

Sv: Distansritt i Småland

hej. jag hittar inte mer information på ridsportsförbundets hemsida. Jag är intresserad av att gå på en sådan kväll..

jätteroligt intiativ!!

synd att man flyttat därifrån el snarare att ni inte ordnat det tidigare - bodde ca 1,5mil från torpa då jag red distans (2 starter) nu är det paus med distansen :(

Det finns på Smålands Ridsports hemsida NU.
Tog lite tid att upptäcka att det var ny sida hemsida.

Nästa träff inbokad.
Informationskväll om distansritt i Bergunda den 5 februari kl. 19. Vi är i cafeterian på ridanläggningen.
Anmäl intresse till Lena Johansson 070-3803940

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 384
Senast: KesoNeso
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 247
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 723
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 302
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar