Diskpropp till denna diskho?

cherie

Trådstartare
Finns det diskproppar till den typen av diskho som visas till höger på bilden? Jag vill så gärna slippa våra förbenade baljor så skulle vilja ha en diskpropp så jag kan fylla diskhon istället.

old_sink.jpg

Tror den ska passa men helt säker kan man ju inte vara förrän man provat.
Clas Ohlson kanske? Jag har sett på nån affär för länge sen men minns inte var. :(

Finns det diskproppar till den typen av diskho som visas till höger på bilden? Jag vill så gärna slippa våra förbenade baljor så skulle vilja ha en diskpropp så jag kan fylla diskhon istället.

old_sink.jpg
I den till vänster (diskho) passar en vanlig diskpropp. I den högra (vask) passar en vaskplatta. Bägge finns för det mesta i dagligvarubutik annars är Biltema ett säkert tips.

I den till vänster (diskho) passar en vanlig diskpropp. I den högra (vask) passar en vaskplatta. Bägge finns för det mesta i dagligvarubutik annars är Biltema ett säkert tips.

Vaskplatta! Så bra att ha ett namn på det. Tack! Då ska jag kika i vanliga butiker annars tar jag en sväng förbi Biltema.

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
297
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 710
Senast: Sassy
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 159
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka