Diskpropp till denna diskho?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare cherie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 7 433

cherie

Trådstartare
Finns det diskproppar till den typen av diskho som visas till höger på bilden? Jag vill så gärna slippa våra förbenade baljor så skulle vilja ha en diskpropp så jag kan fylla diskhon istället.

old_sink.jpg

Tror den ska passa men helt säker kan man ju inte vara förrän man provat.
Clas Ohlson kanske? Jag har sett på nån affär för länge sen men minns inte var. :(

Finns det diskproppar till den typen av diskho som visas till höger på bilden? Jag vill så gärna slippa våra förbenade baljor så skulle vilja ha en diskpropp så jag kan fylla diskhon istället.

old_sink.jpg
I den till vänster (diskho) passar en vanlig diskpropp. I den högra (vask) passar en vaskplatta. Bägge finns för det mesta i dagligvarubutik annars är Biltema ett säkert tips.

I den till vänster (diskho) passar en vanlig diskpropp. I den högra (vask) passar en vaskplatta. Bägge finns för det mesta i dagligvarubutik annars är Biltema ett säkert tips.

Vaskplatta! Så bra att ha ett namn på det. Tack! Då ska jag kika i vanliga butiker annars tar jag en sväng förbi Biltema.

Liknande trådar

Kultur På begäran tänkte jag visa hur vi hanterar årets påskägg 😊 Vårt påskägg är ett strutsägg, men fyll gärna tråden med bilder på andra...
Svar
0
· Visningar
147
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 740
Senast: SaraXX
·
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 358
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 219
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka