Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jag jag! Tyvärr är jag upptagen dom två närmsta helgerna med 14:e kan jag om vi pratar lördag.Vi började prata Uppsala-restauranger i Vad gör du-tråden och @lizan tyckte då att en buketräff vore trevligt. Jag är inte sen att hänga på! Är nån mer sugen? Ut och äta god mat, typ tapas eller så? Eller nåt annat bra förslag? Kom med datumförslag också!
Var? Det har öppnat en ny indisk på Vaksalagatan.Jag jag jag! Tyvärr är jag upptagen dom två närmsta helgerna med 14:e kan jag om vi pratar lördag.
Ohh jag gillar inte indiskt :P Jag äter typ allt annat förutom det.Var? Det har öppnat en ny indisk på Vaksalagatan.
Jag jag jag! Tyvärr är jag upptagen dom två närmsta helgerna med 14:e kan jag om vi pratar lördag.
Hade jag känt mig mer "hemma" i ert gäng hade jag lätt hängt på, hade kanske behövt lite socialt liv utanför gymmet också...men kanske en annan gång, eller nåtÄr det nån mer som vill hänga med?
Mig har det inte hjälpt att/om jag träffat någon tidigare, i grupp går det helt enkelt inte med mig nu - tyvärr Meeen om någon vill träffa mig kan den ju hojta till, jag behöver som sagt umgås med folk
Det vore roligt! Jag har ju sett dig på stan nångång men det var bara för att jag kände igen din ryggsäck från nån tråd här.14 november alltså? Jag kanske hänger på
Vilken anledning xDDet vore roligt! Jag har ju sett dig på stan nångång men det var bara för att jag kände igen din ryggsäck från nån tråd här.
Haha japp! Kan vara så att jag hade känt igen ansiktet också men jag såg väskan först den gångenVilken anledning xD
Kom du bara! har du nån restaurang du är sugen på att testa?Jag är på om jag får trots att jag är väldigt inaktiv här nuförtiden (läser dock hela tiden ). Behöver vidga mina vyer vad gäller både socialt umgänge och Uppsalas restaurangutbud!!
14:e ser ut att fungera fint (den enda helgen som inte går alls är helgen då Sweden Horse Show är, sista helgen i november).
Mig har det inte hjälpt att/om jag träffat någon tidigare, i grupp går det helt enkelt inte med mig nu - tyvärr Meeen om någon vill träffa mig kan den ju hojta till, jag behöver som sagt umgås med folk
Haha, undrar varför jag ens skrev egentligen, ser bara gnälligt ut
Kom du också vettja!DIG skulle jag vilja träffa.
Är inte heller så supersocial av mig.
Det vore roligt! Jag har ju sett dig på stan nångång men det var bara för att jag kände igen din ryggsäck från nån tråd här.