Dina bästa bilder!

Boerperd

Trådstartare
En tråd för dina bästa bilder! Jag letade, men hittade ingen sån tråd?!

Här kommer en som jag är nöjd med!

8647182.jpg

Åskoväder i SydAfrika!
 
Sv: Dina bästa bilder!

Härlig bild, fränt att du lyckats fånga blixten på bild.

Här är de hästbilder jag är mest nöjd med från 2010:


Kram, Maya
 
Sv: Dina bästa bilder!

Kul tråd :)


Tror faktiskt att det är den här bilden som jag är mest nöjd med. Har t om förstorat upp den.

 
Sv: Dina bästa bilder!

Appropå det! (radioprogram i P3 där man associerar fritt från samtalen tidigare..)

8646351.jpg
 
Sv: Dina bästa bilder!

Vilken mäktig energi i din bild! Och vilken fantastisk plats det måste vara.
Här är några av mina som jag tycker om. Sedan om andra gillar de...tja, det får stå för de. :p Väldigt lite redigerat, bara ändrade nivåer om något.

Karlskrona
karlskrona_by_s3pt1c3m14-d30ul9n.jpg


Svankadaver
fb26da1feb67f7f06789681d76720a2c-d2zjkvu.jpg


Min hund (tydligen svår att se på vissa datorer för den är så mörk. Men på min Macbook syns den utmärkt :p)
white_dog_by_s3pt1c3m14-d30jiz0.jpg


Blåsig sommardag
summer_whirl_by_s3pt1c3m14-d2zl1wf.jpg


Den här bilden är inte den bästa, men den betyder mycket för mig. Det var första dagen efter att jag kom hem från sjukhuset efter en lång tids inomhusvistelse.
yellow_by_s3pt1c3m14-d2zl2da.jpg
 
Sv: Dina bästa bilder!

Min är tagen vintern 2010 här nere i bohuslän vid havet.... :d men din var ju as col ju
 
Sv: Dina bästa bilder!

Va har ni använt för kamera o objektiv till det ==???

Jag hade en Canon eos 7D med ett objektiv 70 - 200mm
 
Sv: Dina bästa bilder!

Jag gillade hunden! Och resterna av fågeln, det var en oväntad bild!

Snälla inga diskutioner om kameror och objektiv!
 
Sv: Dina bästa bilder!

Här är en av de bilder jag tycker bäst om som jag har tagit :laugh:


Motivet är min häst och min lillasyster. Tagen med en Nikon d80 och ett 50mm
 
Sv: Dina bästa bilder!

Oj, tack! :o
Jag finns på deviantart under nicket S3PT1C3M14 där det finns lite upplagt om du är nyfiken på mer.

Och tack, Boerperd! Det är roligt att lyckas göra ganska morbida bilder vackra utan att det blir för mycket. Personligen tycker jag att den främst är vacker och tätt efter makaber. Lite "fallen ängel" var känslan jag ville uppnå, men inte på ett för tjusigt vis.
 
Sv: Dina bästa bilder!

Du lyckades uppnå det du ville enligt mig!
Jag tycker att det visar att du har talang som lyckas se det vackra i det som många andra rynkar på näsan åt!
 
Sv: Dina bästa bilder!

Nu har jag kollat där :) Vilken känsla du har för bild! Jag säger bara, fota på :)
 

Liknande trådar

Mat Jag är absolut en äggvåfflaperson har jag förstått. Gillar de lite mer mjuka och matiga våfflorna, och tycker att frasvåfflor lätt blir...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
2 842
Senast: sthu
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 208
Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 148
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Spinoff på tråden om att trolla bort komplex. Vad är ni särskilt nöjda med er själva? Utseendemässigt och i övrigt? Jag har långt...
2
Svar
25
· Visningar
1 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • E-coli hund
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp