Diesel-teckning

W

Wicked

En väldigt kär vän till mig ritade upp den här från ett foto på Diesel. Är den inte helt fantastisk? :love:

teckning.jpg

Sv: Diesel-teckning

Jättefin,verkligen:)
Kompisen borde testa att sälja sådana här teckningar:idea:

Som jämförelse kan jag lägga upp den bild hon ritat av:

19708263.jpg

Vilken fin teckning!! Duktigt gjort utav din vän!!

Men jag måste fråga, är det jag som ser i syne, eller är din vovves ytter'tå' på hans vänstra tass lite... konstig?:o

Jätte fin hund i övrigt! Älskar färgen, aldrig sett det på en staffe förut.

Vilken fin teckning!! Duktigt gjort utav din vän!!

Men jag måste fråga, är det jag som ser i syne, eller är din vovves ytter'tå' på hans vänstra tass lite... konstig?:o

Jätte fin hund i övrigt! Älskar färgen, aldrig sett det på en staffe förut.

Du ser inte i syne :D Han bröt den klon när han var nyfödd och sen den läkte så har den "stått upp" litegrann.

Jättefin bild,men jag undrar hur man gör när man lägger in en bild.

I tidningen Hundsport finns en bild på min ena hund avmålad av en känd konstnär.

Men, jag har ingen aning om hur man gör för att lägga in bilden här.
Har fått en kopia av henne på mail också.

Skall köpa orginalet av henne senare, kan vara kul att ha en akvarell målad med pensel.
/Rufsrufs

Tack för alla goa kommentarer! :)

eldione skrev:
Känner igen bilden, jag vet vem din vän är :p Hon är verkligen jätteduktig på att teckna! :)

Haha, vad kul! :D
Ja, hon är verkligen det. En riktig naturbegåvning! :bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 186
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 656
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka