Men skojar du?! Det där klarar ju i princip en Fiat Panda? Det är knappast någon svår terräng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kuriosa: Vinterhjul som tillval till Tesla Model X kostar 30.000 SEK. Det är nästan komiskt.
Men skojar du?! Det där klarar ju i princip en Fiat Panda? Det är knappast någon svår terräng.
Säker på det ?
Den klarar mer än en hummer iaf
Du tycker Hummer är en kompetent terrängbil? Du framstår som mer och mer underlig i mina ögon.
Jag säger inte att Teslan är den perfekta terrängbilen. Men den klarar mer än vad dom flesta behöver. Dessutom är jag övertygad om att det kommer att komma alternativ som passar bättre i terräng.
Säker på det ?
Den klarar mer än en hummer iaf
Är vi i samma diskussion?! Vi pratar om att AA behöver en terrängbil, du pratar allmänt om något jag misstänker att du inte har koll på. Jag behöver t ex en pickup för att klara jobbet och en del av vardagen. Och jag har absolut inte ekonomin att lösa ut en Tesla, med de merkostnader som kommer med en sådan bil.
Här har vi t ex terrängkörning på riktigt, du är välkommen att försöka intala mig att Tesla Model 3 klarar det
Eh... du har verkligen noll koll på bilar, oavsett terräng.
Dessutom, vem fan köper en bil för miljonen och kör ut i skogen med den?!
Är vi i samma diskussion?! Vi pratar om att AA behöver en terrängbil, du pratar allmänt om något jag misstänker att du inte har koll på. Jag behöver t ex en pickup för att klara jobbet och en del av vardagen. Och jag har absolut inte ekonomin att lösa ut en Tesla, med de merkostnader som kommer med en sådan bil.
Här har vi t ex terrängkörning på riktigt, du är välkommen att försöka intala mig att Tesla Model 3 klarar det
Även om du bor i bonnalandet i Norrland så misstänker jag att du jobbar i en stad? Så du måste ändå in med din giftiga bil i stadsmiljö.
Du verkar ju uppenbarligen inte vara en stadsbo och därför påverkas du inte så mkt heller av ett dieselförbud.
Å fan.Hur vet du det ? Med Tesla kan du ta dig fram med överallt i stort sett ? Bättre än många 4-hjulsdrivna bilar.
Driver du med mig?!
Eller är det faktiskt så här illa med diskussionstekniken och/eller minnet?! Eller åsikterna.
Å fan. Jag trodde de flesta hade ett eluttag hemma...Å fan.
Och jag som trodde att de måste laddas nu och då...
Nej?
Vad vill du tillföra till diskussionen ?
Å fan. Jag trodde de flesta hade ett eluttag hemma...