Rumpnissen
Trådstartare
Sv: Devoucoux
Childeric är ju faktiskt en utav mina andra kandidater. Men de är ju så fasansfullt dyra.
Childeric är ju faktiskt en utav mina andra kandidater. Men de är ju så fasansfullt dyra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar.
Jag var rädd att de var ännu dyrare, men då är det ju överkomligt. Gillar att de har enkel kåpa. Fasst nu börjar jag vela lite med modellen här... Latex låter ju dock lite mräkligt, men det kanske är en ny idé.
Ska gå in och kolla på den hemsidan.
Den måttbeställs ju, så man får ju verkligen hoppas att den ligger perfa.
Hur många år är många år?
Jag har funderat på detta jag också. Men enligt min kiropraktor som även är sadelprovare så säger hon att det inte är någon fara. Hon menar på att hästens rygg inte kommer ändras speciellt mycket. Men visst är det lite osäkert. (Hästfan växte ju ut förra sadeln på 3 månader i höstas)
Jag är ju fortfarande på funderingsstadiet och kommer inte beställa någon sadel försen tidigast i höst. (pengarna ska fram också, STUDENT!!!! )
Och du, jag efterlyser fortfarande var du fått tag i dina frottépaddar, för visst var det du?