Detta måste ni se

Sv: Detta måste ni se

förlåt men ... dom är så fula och dreggliga .... *hukar mig för flygande föremål*

Helt underbara :love: :love: :love:

De ser ut att dreggla en hel del bara!! ;)

min mor har en kompis som föder upp newfoundlands, jäkla vad sega hundar hela bunten är :crazy: De är jätte mysiga, men jag gillar personligen inte hur de ser ut å så är större delen av dem så otroligt sega :p

För mycket päls för min smak. Jag gillar inte pälshundar. *partisk*
Några släktingar till mig hade en sån som dom gjorde matta av när den dog (fråga mig inte hur fan man kan göra en matta av sin hund). Den mattan brukade vi leka på när vi var små. :crazy:

Åhh dom är ju underbara :love:
Och dom drägglar inte såå mycket,bara lite lagom så att det är sött :D

Aningsfull skrev:
Några släktingar till mig hade en sån som dom gjorde matta av när den dog (fråga mig inte hur fan man kan göra en matta av sin hund). Den mattan brukade vi leka på när vi var små. :crazy:

:eek: :eek: :eek: :crazy:

min kompis har en njuffe mix och den får jag inte röra :devil:
klippte av svanshåret på den så att det såg ut som en schnopp :devil:

de är wunderbara:love: lite lagom sävliga sådär. Finns ett par i stan som har 2 st, de verkar inte ha bråttom någonstans.
(visste inte att det fanns bruna)

Annars är Labrador/New Foundland ett tips på en jättemysig blandning som inte är fullt lika gigantisk eller lurvig. :idea:

/Tambourine.

New Foundlands är ju mysiga hundar! Min moster hade en sådan för länge sedan och den var verkligen något speciellt.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
674
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 369
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 712
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV