JAG VILL SE!!!
Nä det vill du inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAG VILL SE!!!
Nä det vill du inte
Vi levde med detta i 9 år innan vi renoverade det känns det bättre då @FengurLaugar
Visa bifogad fil 25849
Tur smaken är som baken!Gillade ändå tapeten och är svag för panel men hade målat den vit!
Känner att jag måste dela med mig av vårat badrum i denna tråd
Var tidigare två små rum, nu ett stort. Såå nöjd med resultatet
(Inte världens bästa bilder kanske...)
Visa bifogad fil 25861
Vi flyttade hit för snart 16 år sen och tror EN person duschat i badrummet på övervåningen..... Förutom hunden.... Nu måste det fixas! Men kan man göra en dusch-hörna med fasta väggar dvs inte draperier på ett lutande tak? Tv finns varmvattenberedaren så den går inte att flytta på. Hela badrummet är långsmalt och msn kan typ inte flytta runt saker..... Visa bifogad fil 25719
Vadå? Det är ju retro!Min första tanke "ehh orange badkar, det var ett annorlunda val"
Sen förstod jag att det var före-bilder
Blev tjusigt!
Vi levde med detta i 9 år innan vi renoverade det känns det bättre då @FengurLaugar
Visa bifogad fil 25849
Jo, det gör det kanske? Jag vet inte. Det får bara inte kosta alltför mycket.....Varför går det inte att byta plats på toa och handfat? Det ser ut som det är en liten utbyggnad bakom toa, tänker om ni river den går det lätt att göra om rören så det passar. Alternativt med en vägghängd toa. Då går det fin att få in en bra glasvägg mm.
Aha! Fast det är inte kakel vi har i det gräsliga badrummet, det är typ våtrumstapet som ska se ut som kakel. Golvet likaså. Men jag vill gärna ha kakel :-) Vitt och fräscht!Det finns företag som kan "måla" på kakel så det blir fräscht. Det heter remaljering. De sätter på en ny emalj. Kostar bara en bråkdel av att kakla om. Tips.
Har ni kollat på Fibo-Trespo-skivor?Aha! Fast det är inte kakel vi har i det gräsliga badrummet, det är typ våtrumstapet som ska se ut som kakel. Golvet likaså. Men jag vill gärna ha kakel :-) Vitt och fräscht!
ÅH GUD! Det gör det hela ännu gräsligare.Aha! Fast det är inte kakel vi har i det gräsliga badrummet, det är typ våtrumstapet som ska se ut som kakel. Golvet likaså. Men jag vill gärna ha kakel :-) Vitt och fräscht!
Aldrig hört talas om dem men jag ska kolla upp! Tack!Har ni kollat på Fibo-Trespo-skivor?
Billigare än kakel men svårt att skilja från äkta vara!
Bara att montera ovanpå våtrumstapeten.
Jsses . vilken skillnadBlev detta till slut:
Visa bifogad fil 25850