Det värsta jag har sett på länge

TryMe

Trådstartare
Jag vet inte om den här tråden ligger rätt, och jag är inte helt hundra på om jag får länka filmen, eftersom det står att man inte får länka andra hemsidor? Men den här filmen är hemsk, att se den slet mitt hjärta itu. Jag förstår inte hur en människa kan göra såhär. Hoppas länken fungerar. Kolla ej hela filmen om du tycker början är hemsk.

https://www.facebook.com/photo.php?v=173061456208690

Sv: Det värsta jag har sett på länge

Jag brukar sällan ha problem se på en del hemska videor, men min mage vred sig samt jag ville bara klubba ner människan :/ .

Hoppas människan blir anmäld i sittland för djurplågeri, har ingen förståelse alls för det.

Men hjälp! Hur fasiken kommer man ens på tanken? Vilket ufo. Stackars lilla ponnyn :(

hon har tydligen åkt fast och dom jobbar på att få tag på alla iblandade.. tydligen finns det flera filmer och eftersom det är ett erotikföretag som filmat så finns det ju en marknad för det vilket är ännu värre :(

Erotik företag?! Va vill dom uppnå med detta? Förstår inte hur detta kan va "upphetsande" :confused::mad:

Vidrigt är va det är :yuck:

Fruktansvärt

Man ser hur ont den lilla har av detta, den linkar sig ju framåt..hoppas verkligen inte ryggen knäcktes :crazy:

Ibland får man riktigt härliga hämndtankar i huvudet..jag satt och hoppades att hon skulle få en redig spark i skallen eller något..Att se en sån häst helt knäckt var bara äckligt när man vet hur viljestarka de små kan vara..

Men fy farao :eek: Jag fixar att se hela PETA filmer där hudar dras av etc etc. men detta gick fan inte :eek: Stackars stackars lilla ponny med fet tant på ryggen. Har människan ingen som helst empati eller åtminstone viss förmåga att tänka logiskt att det här inte går?

Men jösses!:cry: Usch, jag blir så himla ledsen! Jag klarade inte ens av 5 sekunder av filmen!

Sånna människor alltså!!!:rage:

hon har tydligen åkt fast och dom jobbar på att få tag på alla iblandade.. tydligen finns det flera filmer och eftersom det är ett erotikföretag som filmat så finns det ju en marknad för det vilket är ännu värre :(

Var har du läst det? Jag har letat men inte hittat någon sådan info :(
Kan du länka?:)

Stog i nederländsk tidning. Tror den länkas till på tidslinjen till den som lagt upp filmen. Dom har omhändertagit 3 ponnysar iallafall. Jag har bara mobile nu och orkar inte leta efter artiklarna nu. Men har läst två och översättningen säger erotik filmare ( och jag tycker personligen att det just ut just som en sådan fetisch film. Fast den vidriga sorten då)

Ah, tack! Ska kolla vidare. Hoppas verkligen de får fast dem på lång tid!!

*kl*

Jag vågar inte klicka på länken så kan någon vänlig själ beskriva ungefär vad som händer. Utan allt för många detaljer.

Kvinna av modell kraftig sitter/rider på (och sliter i/baknar på/spöar) en minishettis..

*Kl

Måste vara det mest groteska jag sett. Fyfan.

Har kollat med en väninna i Holland och det stämmer, den feta bruden är fast och en till har anmält sig själv.

*kl*

Jag vågar inte klicka på länken så kan någon vänlig själ beskriva ungefär vad som händer. Utan allt för många detaljer.

Titta inte, jag sitter här och skakar av ilska just nu!

En liten ponny i minishettis storlek, en vuxen tjock kvinna som tvångsrider den lilla stackaren, piskar den och sen lägger ner den och sätter sig på den hårt flera gånger och länge så den knappt kan andas alls ......Usch det här blev bara för mycket för mig alltså, stackars lilla ponny! Det här är grovt djurplågeri och jag hoppas karma tar henne och dom runtomkring!

*kl*

Enligt information som jag fick från en vän på FB har tre personer arresterats för detta, ponnyerna har omhändertagits.

Vilket äckel till människa :(

Stackars ponny, hoppas den får ett riktigt gott nytt hem och repar sig.

Jag brukar inte vara så känslig men det där är nog det värsta jag har sett, jag kunde inte titta vidare å efter vad jag läste här så är glad att jag inte gjorde det.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 729
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
3 310
Senast: Roheryn
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 130
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar