Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Artikeln om Örjan Ramberg på Wikipedia är låst för all redigering åtminstone fram till den 31/3 eftersom administratörerna menar att det varit för mycket turbulens och ändringar, och eftersom somliga ändringar tydligen inte varit i linje med svenska Wikipedias praxis och policies...Kopplingen till hennes död går ju inte att göra, men om de ändrar det med en källhänvisning till någon av de medier som sedan dess namngett honom och berättar om domen så borde det gå.
Är Hasse Aro ute på sena kvällar på stureplan? Eller är det något nytt program med honom som jag missat?Min uppfattning bildad av sena kvällar på Stureplan var den rakt motsatta. Inte det minsta förvånad.
Turbulens? No shit!Artikeln om Örjan Ramberg på Wikipedia är låst för all redigering åtminstone fram till den 31/3 eftersom administratörerna menar att det varit för mycket turbulens och ändringar, och eftersom somliga ändringar tydligen inte varit i linje med svenska Wikipedias praxis och policies...
Vad grundar du det på?
Är ju lite det som är grejen tycker jag. Vem som helst kan vara förövare. Vem som helst kan ha fientliga åsikter.
Även den snälla grannen, trevliga kollegan, skådespelargeniet eller den helylle programledaren.
Hittade också en printscreen nu, på lady dahmers instastory. Vidrigt det han skrivit! (Tog en printscreen men vet inte om jag får publicera det här?)
På vilken plattform, instagram?Den ligger i Cissis flöde nu
På vilken plattform, instagram?
Nu är Aros fb ännu mer rensad (vi är inte vänner).
Fast läs artikeln @vallhund länkar till ovan så verkar det som om just det faktiskt inte stämde.Vid manifestationen häromdagen gick en dramaten- skådespelare ut och deklarerade "TRAMS" mot de som manifesterade. Uppenbarligen har Örjan stöd av jelikar. Hursom är det dags att de resignerar tänker jag... Slemgubbarnas tid är räknad. Control alt delete.
Fast läs artikeln @vallhund länkar till ovan så verkar det som om just det faktiskt inte stämde.
Fast läs krönikan i @vallhund s inlägg. Det är vanskligt att sprida sånt i den upprörda stämning som råder - om man inte själv hörde det. Det blir lätt viskleken.Enligt god vän som var där så stämmer det. Jag var dock ej där!
Fast läs krönikan i @vallhund s inlägg. Det är vanskligt att sprida sånt i den upprörda stämning som råder - om man inte själv hörde det. Det blir lätt viskleken.
Om någon ”muttrade” något, som Brodrej skriver, så kan inte så många ha hört det. Det låter sannolikare med en kedja till någon som påstår sig ha hört det - eller att folk bara läste det på fb. I synnerhet om det stämmer att han inte ens var där.Det var rör sig om en nära vän som sagt... men ska läsa krönikan och länka till vederbörande.