Det som har hänt....

Sv: Det som har hänt....

Jag tänker på er denna jobbiga dag!

Min kompis ska också ha minnesstund för sin lilla Freja idag.

Massa tröstkramar

Jag stänger min dörr och tänder ett ljus för er kl 11. Många kramar till er, och styrka!

Kära lilla du, alla mina tankar går till dig nu.

Och många andras också. Känner du värmen?

Vi står precis bakom dig.

Det ryser i hela kroppen på mig när jag läser dina rader. Du beskriver på pricken min känsla!

Många kramar till dig och din familj Spirit! Det ni går igenom nu borde inte få hända och mina ord räcker inte till för att förklara min sorg och medkänsla.

Nu har vi passerat en milstolpe i vår sorg.
Cermonin var otroligt vacker.

Klockorna ringde.
Prästen läste ett litet tal som handlade om livets orättvisor & om Jonathans tragiska öde.
Vi sjöng psalmen, Tryggare kan ingen vara.
Jag spelade upp Carola Sögaard`s sång: Jag vill alltid älska
Prästen välsignade Jonathan & lade jord på hans lilla kista.

Prästen & kantorn sjöng båda en sång som passade jättefint till som handlade om ett barns födelse & tragiska död. Otroligt vackert.
Sen läste vi en bön
Tog adjö till Jonathan
Kantorn spelade ett fint musikstycke på pianot
Vi lämnade kyrkan medan klockorna ringde.

Utanför så gick jag fram till mamma & grät ut i hennes famn, det har jag inte gjort på nästan 13 år, även hon grät, svärmor & svärfar grät, sambon grät ut i famnen på Maggie vår underbara vän som var med under förlossningen.

Allt var otoligt vackert, flera vänner plus mitt jobb samt min kära medryttare hade skickat dit blommor som låg runt kistan tillsammans med hälsningar från var & en.

Alla ligger nu i minneslunden, vi ska dit om någon timme & titta, ville inte vara kvar medans dom bar ut blommorna & bar ut kistan till begravningsentrapenörens bil för kremering.

Men jag lägger in en bild från Kistan i kyrkan strax innan cermonin började.

Känns ganska skönt nu efteråt, trots jag haft ångerst den senaste veckan & har gråtit större delen utav natten.

Vila i frid älskade Jonathan, mamma & pappa älskar dig.......

Fruktansvärt, men ack så vackert ändå.

Vila i frid lilla vackra Jonathan:cry::cry:

Så vacker gumman.

Sov gott lilla Jonathan....

Massa kramar till er båda.

Sitter här med min lilla tjej i famnen och gråter:cry:

Glad över att ni fick en så fin ceremoni och oändligt sorgsen över att ni förlorat ert barn.

Bara tanken på att Frida inte skulle finnas mer får mig förtvivlad.
Hur ska då inte ni känna?!

(\__/)
(='.'=)
('.')_('.') Skickar med en liten kram kanin till Jonathan.

Tänker på er.

Jag kan inte ens i min vildaste fantasi tänka mig in i eller förstå den smärta ni känner, men vill skänka er alla mina varmaste tankar och styrkekramar. Filmen var ju jättefin, och den låten är fantastisk!

Just nu kan jag inte annat än att gråta för eran skull, det känns så orättvist att ni råkade ut för det här.

Har tittat på bildspelet och läst dina ord om idag... tårarna rinner ner för kinden bara av att läsa och se... *kramar om hårt och länge*

Tänker så på er. Såg det vackra bildspelet *gråter*

*kramar om*

Svärfar berättade du var uppe & fotade minneslunden när dom kom.
Vi var där för några timmar sedan för att se hur dom lagt ut blommorna & fotade även massor.

Känns lättare nu, nästan glad konstigt nog??

Ha det så skoj när du & medis rider ut, är själv fruktansvärt ridsugen, men för okoncentrerad för att ge mig på stoet.
Har jag inte full focus på henne så åker jag av. :crazy:
Fröken tolererar inte en disträ ryttare.. *kinkig madam*:love:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 129
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 034
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 069
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter