Det här med småkryp och fönsterrutor...

gul_zebra

Trådstartare
Jag fattar inte det där alltså.
Ni vet, småkryp som bara dundrar in i fönstret hela tiden. Och lite till, och lite till och lite till... Och aldrig kan de flyga 10 cm åt sidan och hitta öppningen på fönstret.

Vad beror detta fenomen på, är flugor och andra kryp helt enkelt dumma i huvudet eller vadå?! :D

Sv: Det här med småkryp och fönsterrutor...

tja.. dumma som getingar! de susar FÖRBI öppningen ut halvägs och tillbaka igen..
på mitt rumbrukar det ligga ganska ofta döda idioter (fluger å sånt altså) som inte hittat ut TROTS öppet fönster!

Inte bara fönsterrutor! :mad: Jag har själv dragit den slutsatsen att en djurart som inte fattar att man kanske bör väja när det kommer nåt stort mot den i full fart, det är ingen intelligent djurart. :devil:

asfalt - som är förb****t trött på stanna varannan minut för att peta bort insekter ur ögonen, och som nu överväger att skaffa en biodlarhatt till cykelturerna...

Insekter är tillräckligt smarta för att leva och fortplanta sig, sen att vi stoppar genomskinliga fönsterrutor överallt kan väl inte dom rå för? :angel: :p

/ Zuzzi - som inte förstår varför getingar envisas med att följa med på ridturen och enda sättet att bli av med dom är att storma fram i 150 knyck! :crazy: :p

Precis!

Och alla jävla harkrankar, hur jävla dum är man om man inte ens flyger iväg om en stor hand kommer mot en :eek: Nu har iofs harkrankarna här tur, de blir utsläppta. Men resten då liksom... :crazy:

Getingar måste vara det mest idiotiska djuret :crazy:

De är på en HELA tiden. När man flyttar på sig/går iväg/springer så hänger de efter. Sen försöker man vifta bort dem lite nochalant. När de bara flyger närmare och man blir förbannad så sticker de en? :crazy:

Varför vara efter något som uppenbarligen inte vill ah en geting efter sig och sen har d emage att bli förbannade för det?

Då är bin värre. Varför i helvete är man så dum så man sticker nån när det resulterar i att man själv dör?! :crazy:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 294
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 581
Senast: Enya
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 175
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 410
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar