fio
Trådstartare
Alltså vad fan handlar det om egentligen ?? Jag vet en tjej som tränar för en domare som dömer upp till Msv och dom Msv hon rider för den domaren är hon alltid placerad medans i alla dom andra Msv kommer hon i stort sett nästan alltid bland dom sista, för det ÄR verkligen inte bra.
Det här har jag uppmärksammat ett par ggr med andra ekipage och andra domare, det är inte helt ovanligt i ft heller där Domaren tom har hjälpt ryttaren på framridningen och sedan gått in i domarbåset och dömt
Har domkåren ingen heder när det gäller sådant där
Är det verkligen rimligt att man dömer sina elever?
Tvärtom är det ju förbud på i TR.
Tyvärr har jag inte sett några domare som är extra hårda emot sina elever även om dom givetvis finns och det är ju inte heller rättvist men tvärtom är ju så jäkla uppenbart och pinsamt rent av.
/ fio som är på jäkligt dåligt humör igen och måste reta upp sig på något (men det går över)
Det här har jag uppmärksammat ett par ggr med andra ekipage och andra domare, det är inte helt ovanligt i ft heller där Domaren tom har hjälpt ryttaren på framridningen och sedan gått in i domarbåset och dömt
Har domkåren ingen heder när det gäller sådant där
Är det verkligen rimligt att man dömer sina elever?
Tvärtom är det ju förbud på i TR.
Tyvärr har jag inte sett några domare som är extra hårda emot sina elever även om dom givetvis finns och det är ju inte heller rättvist men tvärtom är ju så jäkla uppenbart och pinsamt rent av.
/ fio som är på jäkligt dåligt humör igen och måste reta upp sig på något (men det går över)