Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du nån annan mat du kan prova med? Den kanske har blivit less på den nuvarande.
Redan testat men ingen skillnad. Tror det sitter ihop med inte okej i magen
De behöver inte vara tjocka.Studerat marken där den satt sig. Och den har rinndiarre. Och massvis med mask
Jag har flytande axilur hemma men då måste den ju äta.
OM den är dräktig (tyvärr var ju även diarré med på listan över tecken på att förlossning är nära), är det farligt försöka avmaska den nu i så fall? (Ska ju ha tre dagar i följd). Har inte kunnat avmaska innan då jag inte vetat vilken mage maten hamnat i, Teddys eller den här.
Och ännu en fråga. KAN den vara högdräktig utan att se ut som om den svalt en boll? För det ser den INTE ut att ha gjort och jag har för mig katterna vi hade när jag var liten verkligen såg sprickfärdiga ut innan de fick ungar.
Lilla missen, du får inte trampa på mina nerver såhär...
Den mår bra igen. Var nyss ner och la lådor från frysen inne i frysen i stallet för att kunna frosta av. Katten satt sig vid matakålarna och stirrade på mig. Tredje vändan tog jag med matfrukosten kl 08 slukades när den kom och sent igår när jag kom hem från jobbet kom katten lommandes i mörkret och undrade om det verkligen var okej att serveringspersonal avvek i 10 h, skulle man verkligen behöva äta en halv skål torrfoder för att inte svälta ihjäl, va???
HärligtVilken kompis du har fått! Hen är bra på att kommunicera och du, du är super på att lyssna
Vilken tur hen har som hittade till just dig
![]()
Åh. Jag är ju dresserad sen över ett decennium av siameser och mästerjägare till huskatter. Jag har blivit utskälld, skriken på, fått blodiga lik i sängen och huvudlösa möss placerade på display i stallgången som en "varning".
(varje gång jag frågade utekatten om den trodde den hade semester och var nån slags prydnadskatt inomhus dök ett halshugget lik upp mitt på stallgången. Aldrig annars.)
Jag vågar inte annat än lyssna och lyda - en sur katt kan göra ditt liv till en mardröm
![]()
Det är bra med dresserande djurIngen vet när man kan ha nytta av sådana kunskaper
Det kan de absolut, eller när de blir gamla och lite lätt senila och tar sig friheter utöver det vanliga. Då kan de tycka att det är helt okej att hålla serenader alá marsningsskrik mitt i nätterna för att uppmana en att gå upp och ge dem mat![]()
![]()
Ja, jag skyller på det när hon sätter igångDet låter bra eller något
Men tar sig friheter gör hon nu som ensam innekatt. Hon har till och med snott hundens bädd
![]()
Jag tror hundbädd är ett okänt begrepp i kattvärlden. Hundar sover på golvet. Katter i bäddar. Typ![]()
Jag tror hundbädd är ett okänt begrepp i kattvärlden. Hundar sover på golvet. Katter i bäddar. Typ![]()