Det får inte vara SANT!

S

susen87

AARGH! Nu har jag missat pållens vaccinering med mer än en vecka!!!! Jag blir GAALEN! Jag som inte ens blivit färdig med grunvaccineringen, alla pengar jag lagt ut! :mad: :cry: Någon som varit med om samma sak..? Skulle behöva lite medlidande just nu..

Prata med din vet för kanske så är d int eför sent endå! ring bumms!

Jag missade på vovven men d var inga prob ;p hästen får stelkramo,men jag skulle inte tro att en evcka gör nått.

lycka te!

kram anna

Om hästenen bara går hemma och inte tävlas kan veterinären vaccinera igen. Ska hästen tävlas så måste han omvaccinera för att intyget ska gälla.

Jag missade 2 v men det var inga problem. En trevlig veterinär skrev bara ett annat datum på vaccinationsintyget. För själva vaccinationens skull spelade det ingen roll. Kolla med din vet om det är försent för vaccinationens skull och är det inte det så brukar de vara sjyssta att skriva ett tidigare datum.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 616
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 077
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 163
Senast: MiniLi
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka