Ha! Du har aldrig stått bakom en myntbetalande pensionär! Så lätt ger de sig sannerligen inte.
You speak the truth.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha! Du har aldrig stått bakom en myntbetalande pensionär! Så lätt ger de sig sannerligen inte.
Augh herregud liksom, det är nästan helt säkert att katten inte gillar hunden och blir arg och/eller rädd. Att folk inte förstår det, de kan aldrig ha mött en kattVarit med om det mer än en gång. Tyvärr.
Och när det är tvåfiligt gasar de på som sjutton så man inte hinner köra om dem. Sedan får man ligga efter dem i 20 km/h i den enfiliga sträckan igen.att sakta ner farten när den tvåfiliga vägen blir enfilig.
Glömde straff: tvångskörlektion med mig som bilskollärare.Och när det är tvåfiligt gasar de på som sjutton så man inte hinner köra om dem. Sedan får man ligga efter dem i 20 km/h i den enfiliga sträckan igen.
att sakta ner farten när den tvåfiliga vägen blir enfilig.
Ja men det är inte så lätt när man har en bred bil som knappt får plats mellan vajrarna förstår ni väl .Och när det är tvåfiligt gasar de på som sjutton så man inte hinner köra om dem. Sedan får man ligga efter dem i 20 km/h i den enfiliga sträckan igen.
Jag ser en framtida sport här..Ha! Du har aldrig stått bakom en myntbetalande pensionär! Så lätt ger de sig sannerligen inte.
Det hade garanterat fått fler att välja tåget! Tänk, gratis underhållning och alltPlus en walk of shame genom hela tåget medans tågvärden klingar med en bjällra.
Åh jag hade en dålig dag. En kvinna satte sig vid fönstret med väskan i sätet brevid, fullt tåg. Kallt, ruskigt och tråkigt. Jag tog den där fula väskan och nästan kastade den i knät på henna och satte mig ner.Det borde vara straffbart att-i rusningstrafik- ogenerat hiva upp sin väska på innersätet på tåget och placera sig på yttersätet, och sen låtsas inte se medresenärers suktande blickar.
Eller att för alltid ha en co-driver i baksätetGlömde straff: tvångskörlektion med mig som bilskollärare.
Jag tänkte skriva nåt kul men blev ledsen över att läsa om folk som hånar myntbetalande pensionärer. När jag läser gång på gång att Sverige har flera tusen fattigpensionärer idag
Sorry for being the party pooper. Behövs inga kommentarer på mitt inlägg. I'm over and out.
Att använda husbil som sitt vardagliga fordon. Må de dagligen hamna efter ett begravningsfölje.
När folk står i kö vid något snabbmatsställe, där det finns stora menytavlor överallt, enkla att se även från kön, men först framme vid kassan börjar titta och fundera vad de ska ha. Kommer ej på lämpligt straff.