Killaloe
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och de som ställer in en djupfryst, otinad, isklump i micron på jobbet! Fan ta dem!Att värma sin lunch i en av mikrolådorna på jobbet, LÄMNA lunchrummet eller i vart fall vara så långt bort att de inte märker när lunchen plingar till och är klar, medan det är kö till att få värma sin mat. Och precis när jag kollat mig irriterat omkring och tänker slänga ut deras tallrik, komma springande och konstatera att "det behövs en minut till" och starta mikron en vända till.
Straff: att deras luncher alltid är lite småkalla i mitten och de upptäcker det när de satt sig tillrätta för att äta och inte orkar värma en gång till utan äter upp den halvljumma maten och lider lite grann.
Samma med de som tar TVÅ tryck på den synnerligen långsamma kaffemaskinen.Och de som ställer in en djupfryst, otinad, isklump i micron på jobbet! Fan ta dem!
Rimligt straff skulle vara att de själva frystes och sen tinades i micro.
Och dom som sparkar boll/vollyboll bland alla andra badgäster!Folk som spelar musik på badplatser borde straffas med att resten av livet endast få lyssna på Thore Skogman.
Det borde vara straffbart att nynna på jobbet.
"Jag förstår verkligen inte hur folk kör nuförtiden. Jag har aldrig kört i diket, men ni anar inte hur många jag mött som gjort det" Autentiskt citatAtt inte veta var man har högersidan på bilen. Det är mer regel än undantag att man möter små smala bilar som på vägar utan målad mittlinje ligger långt över mitten så man själv får köra halvt i diket.
Straff att möta en 60 tons långtradare på en smal grusväg utan mötesfickor (många av dem kan nämligen inte backa heller)
"Jag förstår verkligen inte hur folk kör nuförtiden. Jag har aldrig kört i diket, men ni anar inte hur många jag mött som gjort det" Autentiskt citat
"Jag förstår verkligen inte hur folk kör nuförtiden. Jag har aldrig kört i diket, men ni anar inte hur många jag mött som gjort det" Autentiskt citat
Hahahaha åh men ja!"Har inte läst tråden men..."
Straff: Varje tråd de startar borde fyllas med irrelevanta inlägg som är till noll hjälp.
Det borde vara straffbart att nynna på jobbet.
Att prata i mobilen när man ska betala i kassan. Respektlöst mot den som sitter i kassan.
Straff: Kassörskan har full rätt att beslagta mobilen och krossa den med hammaren som alltid ska finnas vid kassan efter den nya lagen om mobilförbud i kassor :-)