Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha. Faktum är att jag bara sett Bild för uppmärksamhet en enda gång någonsin. Däremot har jag sett folk klaga på det typ 200 ggr.förkortning för bild för uppmärksamhet
Aha. Faktum är att jag bara sett Bild för uppmärksamhet en enda gång någonsin. Däremot har jag sett folk klaga på det typ 200 ggr.
Nja, de som står på fel sida har jag överseende med efter att ha spenderat längre tid i länder där vänster sida är den rätta att stå på. Det tar tid att lära om ibland (eller ha koll på var man befinner sig ).Värst är ändå de som står på fel sida i rulltrappan!
Eller de som bara stannar när de går nerför rätt sida trots att de har folk bakom sig.
Nja, de som står på fel sida har jag överseende med efter att ha spenderat längre tid i länder där vänster sida är den rätta att stå på. Det tar tid att lära om ibland (eller ha koll på var man befinner sig ).
Absolut, var det fullt i folk var det enkelt, skillnad om det var väldigt glest, då hamnade jag på den sidan jag var van vid, om jag inte tänkte till (oftast först när det kom nån gående).Det har inte jag, jag tycker att man logiskt sett borde tänka att man står på ena sidan och går på andra, och om alla andra i rulltrappan står på höger sida borde man reflektera över att det är där man själv ska ställa sig.
Absolut, var det fullt i folk var det enkelt, skillnad om det var väldigt glest, då hamnade jag på den sidan jag var van vid, om jag inte tänkte till (oftast först när det kom nån gående).
Det har inte jag, jag tycker att man logiskt sett borde tänka att man står på ena sidan och går på andra, och om alla andra i rulltrappan står på höger sida borde man reflektera över att det är där man själv ska ställa sig.
Fast vilket köpcenter som helst har väl rulltrappa? Man behöver inte ha tunnelbana för det.Men kommer man från en ort utan tunnelbana så är rulltrappor inte vanligt alls. Då har man ingen koll på att man ska stå på ena sidan och gå på den andra. Det lärde jag mig i London eftersom där står skyltar i tunnelbanan om det.
Fast vilket köpcenter som helst har väl rulltrappa? Man behöver inte ha tunnelbana för det.
Fast vilket köpcenter som helst har väl rulltrappa? Man behöver inte ha tunnelbana för det.
95% av alla köpcentrum i den här bygden är enplans - ingen rulltrappa.