"90% av alla inte kommer att våga göra det."Gilla inte, dela inte, klistra in den här statusen på din profil för att visa att du bryr dig om bullshit heartheart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"90% av alla inte kommer att våga göra det."Gilla inte, dela inte, klistra in den här statusen på din profil för att visa att du bryr dig om bullshit heartheart
Straffet för det blir livstidsbanning från alla sociala medier!Gilla inte, dela inte, klistra in den här statusen på din profil för att visa att du bryr dig om bullshit heartheart
Ja precis! Även till synes vettiga fb-vänner lägger då och då upp sån skit. Jag fattar det inte. Straffet borde vara att klistra in Joakim Lamottes videor på sin profil varje dag i en månad."90% av alla inte kommer att våga göra det."
Det borde vara straffbart att förstöra trådar med LaMotte!Ja precis! Även till synes vettiga fb-vänner lägger då och då upp sån skit. Jag fattar det inte. Straffet borde vara att klistra in Joakim Lamottes videor på sin profil varje dag i en månad.
Ok, jag gör det!Det borde vara straffbart att förstöra trådar med LaMotte!
Som straff verkar det rimligt att behövs gå på alla hans föreläsningar i två månaders tid, där en förväntas sitta på första raden och tindra med ögonen samt be om autograf efter varje föreläsning!
Erkänn att det faller på att du behöver tindra med ögonen?Ok, jag gör det!
Inte
Ja, medeltiden gick miste om många begåvade inkvisitorer som föddes för sent.Jag gillar verkligen kreativiteten angående straff
Nooooo, det kan jag väl aldrig troHaha ja vem vet, kanske är det vi klagare som är den nya farsoten
Variant på denna:äta illaluktande mat på bussen, vilket borde straffas med omedelbar avstigning, indraget busskort och ett förbrytafoto på bussbolagens hemsida där även maten ska nämnas så alla förstår vad personen gjort.
En sann förlust för mänsklighetens utveckling!Ja, medeltiden gick miste om många begåvade inkvisitorer som föddes för sent.
Jag blir lite fundersam ibland över om jag spelar så högt Men det är pga jag har en hörselskada och behöver ha högt ljud för att höra, speciellt med andra ljud runt omkring.Det borde vara straffbart att spela hög musik i hörlurar av typen som låter omgivningen höra lika mycket på musiken som den som har på sig hörlurarna (av någon märklig anledning lyssnar personer med sådana hörlurar alltid på skitdålig musik). Lämpligt straff torde vara kraftigt nageltrång på samtliga naglar samtidigt (för hörlurarna, inte musiksmaken).
Tur att 50-öringar inte finns kvar längre dvs går inte att betala medFolk som parkerar kundvagnen på ena sidan av gången och står och glor i hyllan på andra sidan gången. Dessa borde dömas till att alltid ha ett jämnt dussin pensionärer som ska betala med 50-öringar före sig i varje kö de hamnar i i resten av sina liv.
Tur att 50-öringar inte finns kvar längre dvs går inte att betala med
Händer det???Eller de som släpper fram sin hund till en katt i samma väntrum. För hunden är så van vid katter
Efter 100 50-öringar så säger den i kassan "ledsen, vi accepterar inte dessa mynt" och de plockar ned mynten igen en i tagetEller hur? Det kommer alltså att ta ännu längre tid!
Följer
Efter 100 50-öringar så säger den i kassan "ledsen, vi accepterar inte dessa mynt" och de plockar ned mynten igen en i taget
Varit med om det mer än en gång. Tyvärr.Händer det???
Jag har ett lämpligt straff - ett rejält klös av en arg katt