@Speedway fått ngt svar ännu???
Nej, och nu jagar veterinären labbet i Tyskland efter svar för det har tagit längre tid än vad det borde göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte skrivit in i denna tråden tidigare utan klagat på farbror fux:s skador i "snackis tråden" men nu när Gunnar vill ha flera trådar (krångligt värre) får jag väll fortsätta klagomålen här.
Farbrorns bakben har ju inte varit hundra. Halt till och från utan värme eller reaktioner. Trots vila och träning utan samling (rakt fram ute) har det suttit kvar, därför hade han idag en dejt med veterinären. Hon konstaterade som vi att inga reaktioner på böjprov och lite ovilligt att trampa igenom i högervarvet vid longrering. Efter att släckt vänster bak så trampade han igenom bättre i höger varv men kunde inte längre avlasta och hältan i Västervarvet var markant.
Jag som föreställt mig det värsta drog dock en lättnadens suck när rögnten visade "extremt fina bilder för att vara 20år gammal". Tänkte att nu får han en dödsdom typ. Är istället sprutad i båda bak och återbesök om två veckor. Förhoppningen om en sista tävlingssommar med min fina är inte helt grusad!
Nu är jag helt slut! Tänker i kontrast med de andra dietidoterna beställa en pizza! Här skippar vi det där med beach 2016
Rund är också en form...
Ja eller så har man en häst som är lite "bukig". Blir aldrig fet utan bara rund... Ser ut som en tunna på sommaren. Fuxen har liksom ölmage! OCH nu när han börjat bli lite revbenssmal på sidorna är han på något knäppt sätt fortfarande rund om magen...Letade efter en blå bild till Bonnie precis. Bläddrade tillbaka till sommaren och i såg förskräckt att min häst var verkligen fet. Det visste jag iofs men ändå uschligt o se.
Letade efter en blå bild till Bonnie precis. Bläddrade tillbaka till sommaren och i såg förskräckt att min häst var verkligen fet. Det visste jag iofs men ändå uschligt o se.
Ja eller så har man en häst som är lite "bukig". Blir aldrig fet utan bara rund... Ser ut som en tunna på sommaren. Fuxen har liksom ölmage! OCH nu när han börjat bli lite revbenssmal på sidorna är han på något knäppt sätt fortfarande rund om magen...
(Har fallit ur massa muskler under vilan) Vet. tyckte han kunde få massa mer mat och nytt foder (mer av det med), på den fronten mycket nöjd häst.
Nästa år kanske. Fast stranden lockar inte heller; tröstchoklad är räddningen.Ja, va fan ska vi där och göra? Vi ska ju vara på terrängbanan.
Nästa år kanske. Fast stranden lockar inte heller; tröstchoklad är räddningen.
Nu är jag helt slut! Tänker i kontrast med de andra dietidoterna beställa en pizza! Här skippar vi det där med beach 2016
Ja alltså vem hinner hänga på stranden när man har hästar?Ja, va fan ska vi där och göra? Vi ska ju vara på terrängbanan.
@Hippocampus du är för kryptisk för mig, vad gör de med din häst o varför?
Som araben här då. Rund som en boll! Man vill bara klämma ut en stor prutt när hon går på gräs alltså
Min får aldrig ngn mage så man märker vilka som kan bedöma hull på en häst och inte... väldigt avslöjande!
ingen transport och svårlastad häst. ska åka in så fort jag har tillfälle men se inte riktigt vad de kan göra, har varken sett eller märkt av minsta lilla hälta, och jag brukar vara väldigt nojig med det.@Buck Men varför åker du inte in och kollar upp hästen på klinik? Hur mycket mer ska hästen behöva protestera? Du förstår väl att det här är något som inte går att massera bort? Att läsa sånt här gör mig både ledsen och beklämd.
Jag må vara stämplad som en hysterisk hippokondriker men jag har hittills aldrig haft fel när jag trott att något varit fel på mina hästar. Om du inte vill lyssna på mig så lyssna åtminstone på din häst. Snälla.
ika åka in så fort jag har tillfälle men se inte riktigt vad de kan göra, har varken sett eller märkt av minsta lilla hälta, och jag brukar vara väldigt nojig med det.
Rätt nöjd med hur bra jag faktiskt är på att ge udda grejer en vettig chans trots massiva fördomar.
Du har väl inte så mycket fördomar? Det är vi andra här som har det.