@the_connemara Jag har förmodligen något att lära mig av dig för jag har så fasligt svårt att knipa käft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Tjuvläser) Till vem åker ni denna gången?Åh vad jag gillar att få tid veckan efter jag ringer! Kunde fått samma tom. Nu testar vi ny vet
@the_connemara Jag har förmodligen något att lära mig av dig för jag har så fasligt svårt att knipa käft.
(Tjuvläser) Till vem åker ni denna gången?
Och så jäkla kul att träningen går bra! En vacker dag ska jag åka och kika
Har väl 50 minuter till Flyinge, om jag skulle köra med släp tar det väl lite över en timme (OM jag skulle våga mig på att testa).Du kommer bli såååååå impad! Fmsträningen kunde vi inte ens skritta på spåret och jag höll på att börja gråta typ. Feldenkraisen är rätt tydlig dock. Emsträningen kunde jag skritta hyfsat i högervarvet men inte i vänster. Brukar ju vara tvärtom och för första gången lyckades jag låta bli att vika mig i högersida o gjorde det i vänster ist, därav varvbytet
Är det mkt längre för dig o komma t Flyinge?
Omma och Ulrike
ingen transport och svårlastad häst. ska åka in så fort jag har tillfälle men se inte riktigt vad de kan göra, har varken sett eller märkt av minsta lilla hälta, och jag brukar vara väldigt nojig med det.
hon är glad och framåt i ridningen (förutom då att hon reser sig. ingen gemensam nämnare för de gånger hon rest sig mer än att hon inte vill dit jag vill. i princip alla gånger innan nu då jag blev rädd har det bara varit att lätta på kraven lite, mjuka upp lite mer och sen så har hon varit superduper fin och allert. kan räkna hennes stegringar de senaste 5 åren på en hand så är inte så mycket. men ändå för mycket.)
jag vet att det bästa vore att åka in direkt, men har i alla fall denna månaden inte råd med en grundlig klinik kontroll.
Då var veterinären på plats i morse igen för ett nytt blodprov. Det vore tacknämligt om det gick att få ett svar denna gången och helst inom en rimlig tidsram...typ max 3 dagar.
Det gick fortare än jag trodde och testvärdet var ca 10 ggr högre än normalt. Ska ligga under 29 och Epona hade 310 så ingen tvekan om att hon har cushings. Fast det visste jag ju redan.
Men ändå skönt att veta och att ni nu kan får hjälp har förstått att dom kan bli riktigt fina med medicin
Min käre häst har fått skor och hålet där hovbölden satt såg fint ut, men han fick en sula försäkerhetskull. Så imorgon skall här ridas
@Buck måste du rida en häst du är rädd för, det hade inte jag vågat
Instämmer! Begriper inte folk som gör saker de är rädda för.
Instämmer! Begriper inte folk som gör saker de är rädda för.