Vi tog blodprov och bakterieprover. Det som avgör utgången är om bakterierna är resistenta eller ej.
Har missat problemet känner jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tog blodprov och bakterieprover. Det som avgör utgången är om bakterierna är resistenta eller ej.
Håller tummar för er också.
Det borde vara idag?
Vad skönt!Tack! Det hjälpte Frisk hest Tredje gången gillt på 2 år kanske?
Och mina vänners fb-flöden är fulla av bilder från terrängträningar. Jag är helgrön av avundsjuka. (Och glad för deras skull, för all del. Ponnytjejen i stallet får äntligen hoppa terräng som hon velat så länge, till exempel; det är jätteskoj. Men jag vill också!)
Herregud vad sjukdomar ni har på era hästar??? Anyhow... @Speedway några svar än??
Herregud vad sjukdomar ni har på era hästar??? Anyhow... @Speedway några svar än??
Herregud vilken bortskämd madam...hur många träns har hon egentligen????Nää, dom är jättesega men jag fick info från andra med erfarenhet och det kan tydligen ta 1-2 veckor att få svar. Hon som svarade på kliniken idag lovade att få fatt på veterinären och ringa tillbaka till mig men det har inte hänt än.
Just nu känns hästakraken riktigt pigg jämfört med för ett par veckor sedan. Då såg hon ut så här:
Och nu så här:
Hon har faktiskt börjat fälla lite men hon dricker och kissar fortfarande kopiöst mycket, ca 60 lit/dygn. Dessutom växer hovarna som ogräs så jag har kortat ner skointervallet från 7 veckor till 5,5.
Herregud vilken bortskämd madam...hur många träns har hon egentligen????
Nähä men du kan väl be din sekreterare Ulla-Bella svara på frågan då! *ohyfsade människa*Det vet väl inte jag????
Nähä men du kan väl be din sekreterare Ulla-Bella svara på frågan då! *ohyfsade människa*
Här skippar vi det där med beach 2016