Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr är andra töntiga omskrivningar som "tant röd" och "lingonveckan" alldeles för frekvent använda i det svenska språket. Här på forumet t ex.![]()
Jag har dessvärre haft en kompis som alltid pratade om det vita kisset....
Äckligt första gången, de andra gångerna mest patetiskt, med tanke på att han var mellan 35-40. Till slut tröttnade jag på att umgås med en person som jag inte har större utbyte än så av....
Ja, jag har sett fröken röd också. Förfärligt
Och han bodde i eget boende, utan personlig assistent osv? Fy f...
Det äkta vidriga med vitkiss är att jag får peddovibbar av det. Som om en vuxen ska övertyga ett barn om att det inte är farligt.
haha ja men precis! och alla i australien surfar!
Kommer ni ihåg den vomeringsframkallande tråden där vi hittat den hemska ordlistan från familjeliv? Den där penis kallades för myspinne, sperma var vitkiss osv.
Det absolut mest korkade som kom fram där var nog uttrycket för mens: kommunister i lusthuset.
(Paus för skräckblandat skratt)
Nu ser jag just det här på en amerikansk sida:
Det var alltså inte vårt fel![]()
golit har alltid hävdat att hotet kommer från Danmark. Förmodligen är det bara nåt de säger för att invagga oss i falsk trygghet.
Säger inte att danskar inte är skojfriska, bara att jag tycker att det är en lite lustig generalisering. Jag har träffat många svenskar och tillbringat många år i Sverige och jag har träffat många skojfriska svenskar också.
Kommer ni ihåg den vomeringsframkallande tråden där vi hittat den hemska ordlistan från familjeliv? Den där penis kallades för myspinne, sperma var vitkiss osv.
Det absolut mest korkade som kom fram där var nog uttrycket för mens: kommunister i lusthuset.
(Paus för skräckblandat skratt)
Nu ser jag just det här på en amerikansk sida:
Det var alltså inte vårt fel![]()
haha ja men precis! och alla i australien surfar!
Alltså, det jag undrar hur Bläckis kom fram till just den hemsidan... Eller vill jag verkligen veta det?
Alltså, det jag undrar hur Bläckis kom fram till just den hemsidan... Eller vill jag verkligen veta det?