Det är danskarnas fel!

Sv: Det är danskarnas fel!

:D :D

JAG HAR FÄRGTV OM EN VECKA ELLER SÅ typ

Tyvärr är andra töntiga omskrivningar som "tant röd" och "lingonveckan" alldeles för frekvent använda i det svenska språket. Här på forumet t ex. :wtf:

Ja, jag har sett fröken röd också. Förfärligt:yuck:

Jag har dessvärre haft en kompis som alltid pratade om det vita kisset....
Äckligt första gången, de andra gångerna mest patetiskt, med tanke på att han var mellan 35-40. Till slut tröttnade jag på att umgås med en person som jag inte har större utbyte än så av....

Och han bodde i eget boende, utan personlig assistent osv? Fy f...:yuck:

Det äkta vidriga med vitkiss är att jag får peddovibbar av det. Som om en vuxen ska övertyga ett barn om att det inte är farligt.

Ja, jag har sett fröken röd också. Förfärligt:yuck:

Och han bodde i eget boende, utan personlig assistent osv? Fy f...:yuck:

Det äkta vidriga med vitkiss är att jag får peddovibbar av det. Som om en vuxen ska övertyga ett barn om att det inte är farligt.

Usch, peddovibben har jag inte ens tänkt på!!!
Nu blev det värre!!

haha ja men precis! och alla i australien surfar!

Och käkar grillat på julafton ;)

Hegel; jag har träffat många danskar och tillbringat mycket tid i Danmark, så jag antar jag upplever danskarna på ett annat vis än hur du gör då.

hagel bor ju trots allt där och är tillsammans med en dansk :) överhuvudtaget tycker jag att såna där generaliseringar är jättemärkliga och rätt svåra - hur skulle ett helt folk kunna vara på samma sätt? inte ens alla vi som bor i samma förort är lika, och vi är bara typ 50 000.

Kommer ni ihåg den vomeringsframkallande tråden där vi hittat den hemska ordlistan från familjeliv? Den där penis kallades för myspinne, sperma var vitkiss osv.

Det absolut mest korkade som kom fram där var nog uttrycket för mens: kommunister i lusthuset.

(Paus för skräckblandat skratt:rofl:)

Nu ser jag just det här på en amerikansk sida:

Det var alltså inte vårt fel:up:

golit har alltid hävdat att hotet kommer från Danmark. Förmodligen är det bara nåt de säger för att invagga oss i falsk trygghet.

Vi har olika upplevelser av danskar med andra ord. Jag säger inte att min är mer rätt än hennes, men jag håller inte med om att hennes är den som ska räknas för att hon just bor där.

golit har alltid hävdat att hotet kommer från Danmark. Förmodligen är det bara nåt de säger för att invagga oss i falsk trygghet.

Hotar danskarna er med röda pölsor då? Eller vad är så farligt med Danmark att Sverige är rädda?

Säger inte att danskar inte är skojfriska, bara att jag tycker att det är en lite lustig generalisering. Jag har träffat många svenskar och tillbringat många år i Sverige och jag har träffat många skojfriska svenskar också ;).

Säger inte att danskar inte är skojfriska, bara att jag tycker att det är en lite lustig generalisering. Jag har träffat många svenskar och tillbringat många år i Sverige och jag har träffat många skojfriska svenskar också ;).

Är du säker på att de inte är förklädda danskar då? :p

Kommer ni ihåg den vomeringsframkallande tråden där vi hittat den hemska ordlistan från familjeliv? Den där penis kallades för myspinne, sperma var vitkiss osv.

Det absolut mest korkade som kom fram där var nog uttrycket för mens: kommunister i lusthuset.

(Paus för skräckblandat skratt:rofl:)

Nu ser jag just det här på en amerikansk sida:

Det var alltså inte vårt fel:up:

Alltså, det jag undrar hur Bläckis kom fram till just den hemsidan... Eller vill jag verkligen veta det?

Ja, och i min svågers familj (australiensare) äter de faktiskt grillat på julafton. Men schhhhh... det sabbar min poäng så vi ska inte nämna sånt i den här tråden! :sneaky:

;)

:D

Jag sa vara tyst då! :p
De har fin dialekt i Australien i alla fall, DET är väl inte att generalisera va? :o:D

Liknande trådar

Relationer Skapade nytt nick då jag känner att jag behöver prata av mig och få lite mer stöd utifrån av den här situationen.. Har varit med en man... 2
Svar
22
· Visningar
2 543
Senast: Puffen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka